تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۷۲۰۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم ماهشهر در مجلس:
بررسی لایحه‌ معافیت‌ گمرکی بندر هندیجان
نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طی صحبت‌هایی که با مدیرکل گمرک کشور داشتیم برنامه‌هایی درباره مشمول شدن بندر هندیجان از معافیت‌های حقوق گمرکی ارائه شد و قرار است در هیئت دولت پیگیری شود.

حبیب آقاجری اظهار کرد: برای کیفی سازی و تصمیم گیری مناسب در شورای شهر نمایندگان مجلس با نمایندگان شوراهای اسلامی شهر حوزه انتخابیه خود جلساتی برگزار کردند.

وی اضافه کرد: پس از جلسات مستمر و بررسی‌های صورت گرفته طرح دو فوریتی کاهش اعضای شوراهای اسلامی شهر تصویب و به صحن علنی مجلس ارائه شد.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با افزایش تعداد اعضای شورای شهر تداخل‌های زیادی در فعالیت‌های اجرایی بین شورای شهر و شهرداری ایجاد می‌شود و روند بررسی و تصویب موضوعات را طولانی می‌کند.

وی افزود: این طرح توسط 133 نفر از نمایندگان مجلس امضا شده و برمبنای این طرح قرار است تعداد نمایندگان شورا به دوره قبل بازگردد.

آغاجری درباره انتخاب شهرداربیان کرد: برای انتخاب شهرداران در مجلس طرحی ارائه شده که کارگروه حل اختلاف شهرستان با حضور نماینده مجلس، فرماندار و نماینده دادگستری 3 نفر را به عنوان کاندیدای شهردار معرفی می‌کنند و اعضای شورای شهر به آن‌ها رأ می‌دهند.

وی درباره معافیت گمرکی بندرهندیجان عنوان کرد: طی صحبت‌هایی که با مدیرکل گمرک کشور داشتیم برنامه‌هایی درباره مشمول شدن بندر هندیجان از معافیت‌های حقوق گمرکی ارائه شد و قرار است در هیئت دولت پیگیری شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار