تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۷۲۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله حیدری:
ائتلاف ضدداعش غرب نمایشی فریبکارانه است
امام جمعه موقت اهواز گفت: ائتلاف ضدداعش غرب نمایشی فریبکارانه است.

آیت‌الله محسن حیدری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز با تبریک عید قربان و به‌مناسبت در پیش داشتن عید غدیر خم اظهار داشت: عید غدیر نه تنها عید شیعیان که عید امت اسلام است بلکه می‌تواند محوری برای وحدت امت اسلامی باشد.

وی در ادامه از عید غدیر به عنوان حبل‌الله یاد کرد و افزود: تنها راه سرافرازی دین اسلام و پابرجایی آن تمسک به این حبل الهی است.

امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری از خطبه‌های خود، به مسئله داعش اشاره کرد و گفت: ائتلاف ضد داعش از همان ابتدا معلوم بود که نمایشی بیش نیست چرا که خود آمریکایی‌ها به داعش اسلحه و تجهیزات لجستیک داده و از آنها حمایت کردند.

حیدری اضافه کرد: تروریست‌های داعش و تکفیری‌ها مورد تائید آمریکا و اعراب متحجر بوده و تقسیم گروه‌های تروریستی به خوب و بد نشان‌دهنده مسخره بودن ائتلاف ضد داعش است.

وی تنها راه نجات امت اسلامی از شر تکفیری‌ها را فرهنگ جهاد فی سبیل‌الله عنوان کرد و ادامه داد: مردم عراق و سوریه در کنار دولت‌های خود و با تکیه بر مرجعیت شیعه این فرهنگ را در پیش گرفته‌اند.

امام جمعه اهواز خاطر نشان کرد: این ائتلاف هرگز به نتیجه نمی‌رسد و اشکالات بسیاری دارد و آمریکایی‌ها با این ائتلاف به نوعی می‌خواهند ماندن خود در سوریه و عراق را توجیه کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان سالروز تاسیس وزارت اطلاعات و هفته ناجا را گرامی داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار