تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۷۲۰۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر خبر داد :
افزایش سهمیه آرد روستاییان خرمشهر
فرماندار خرمشهر از آغاز به کار پروژه ساماندهی بازار روز این شهرستان و افزایش سهمیه آرد روستاییان خرمشهری خبر داد.

ولی‌الله حیاتی در جلسه بررسی وضعیت خرمشهر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: من یک عشایرزاده‌ام و تمام آداب و رسوم عشایری آگاهی داشته و باور دارم که نقش عشایر نقشی مهم در پیش‌برد اهداف جمهوری اسلامی است.

وی از بیان صریح مشکلات توسط عشایر حاضر تشکر کرد و افزود: برای رفع این مشکلات و توسعه خرمشهر باید سه نوع برنامه، کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تعریف شود که رفع هر کدام از مشکلات در قالب یکی از این برنامه‌ها می‌گنجد.

فرماندار خرمشهر به اقدامات انجام شده در مدت اخیر اشاره کرد و عنوان داشت: از جمله برنامه‌های کوتاه‌مدت ساماندهی بازار روز خرمشهر است که پیمانکار این بازار از روز گذشته برای رسیدگی به امور بازار فعالیت خود را آغاز کرد.

وی از افزایش سهمیه آرد روستاییان خبر داد و گفت: آرد خرمشهر با مشکلات بسیاری مواجه بوده که با پی‌گیری‌های صورت گرفته، سهمیه آرد روستاییان افزایش یافت.

حیاتی سایر اقدامات را برشمرد و اظهار داشت: بحث رسیدگی به ساحل‌سازی کارون و احداث تله کابین که پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده عملی شود و پروژه دیگر، ورزشگاه 15 هزار نفری است که مصمم هستیم تا قبل از عید این پروژه نیز به اتمام برسد.

وی ادامه داد: این وعده را می‌دهیم که در 6 ماهه دوم سال جاری حداقل، تغییرات در ظاهر المان‌های شهری را مشاهده کرده و سعی خواهیم کرد با برنامه‌ریزی بسیاری از مشکلات دیگر را در سال آینده مرتفع سازیم.

*نقش عشایر در کاهش بزه

بالا‌ترین مقام دولتی خرمشهر در ادامه سخنان خود بر نقش تاثیر‌گذار عشایر در کاهش جرایم تاکید کرد و گفت: شیوخ و بزرگان عشایر و طوایف نقش بسزایی در کاهش جرایم دارند که از آن‌ها می‌خواهم که اجازه ندهند دعوا‌ها و اختلافات محلی به مراجع قانونی ارجاع داده شوند بلکه با کدخدامنشی سعی در رفع مشکلات کنند.

حیاتی ابراز داشت: امیدواریم با کمک شما عشایر غیور شهری پاک در وقوع جرایم بسازیم چرا که با توجه به کرامات و روحیات مردم این خطه، داشتن آمار بالا از جرائم اجتماعی دور از شأن این مردم است.

وی در پایان عنوان کرد: طی جلسات با مسئولان قضایی و اعضای شورای تامین سعی در یافتن راه و توجیه‌ قانونی برای دخالت بزرگان در رفع اختلافات محلی خواهیم داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار