تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۷۲۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاینه ادواری کارکنان ملی حفاری در دستور کار قرار گرفت
مشاور مدیر عامل شرکت ملی حفاری در امور بهداشت ، تغذیه و خدمات پزشکی گفت: برای تضمین سلامت کارکنان این شرکت به خصوص کارکنانی که در محل دستگاه های حفاری و کارگاه های مختلف حضور دارند، معاینه ادواری آنها در دستور کار قرار گرفت.

علی اکبر پونده نژادیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه در سالیان گذشته بودجه کمی در این زمینه اختصاص داشت، خوشبختانه در سال 89 بیش از 90 درصد مجوز های لازم با تخصیص بودجه از سوی هیئت مدیره شرکت در نظر گرفت
ه شد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر کارکنان شرکت، حین انجام کار هیچگونه نگرانی از بابت خدمات رسانی به موقع در امور بهداشت، تغذیه و خدمات پزشکی ندارند. حال که این اتفاق مهم در شرکت افتاده و اکنون افزایش بهره وری با سلامت منابع انسانی که رابطه مسقیم پیدا کرده فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری در این بخش به عنوان سرمایه ای زیربنایی وجود دارد.

مشاور مدیر عامل شرکت ملی حفاری در امور بهداشت، تغذیه و خدمات پزشکی یادآور شد: با این حال پیش بینی شده که با اجرای طرح های جدید، ملاحظاتی نسبت به سلامت خانواده صنعت حفاری صورت بگیرد به همین دلیل فعالیتهای در دست اقدام به مرحله اجرا درخواهد آمد و معاینات ادواری کارکنان بر روی دستگاه های حفاری و محل کارگاه های ستادی انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: به استناد شواهد متعدد این سرمایه گذاریها در زمره پر بازده ترین کارهاست که در رشد و شکوفایی سایر ادارات تاثیر گذاشته و گامهای موثری در خصوص پیشرفت کارهای پژوهشی و تامین سلامت برداشته شده که در بعضی از مولفه ها به خصوص کاهش مرگ و میر ناشی از کار تاثیر گذاشته است.

پونده نژادیان گفت: برای رسیدن به آنچه که مورد انتظار خانواده صنعت حفاری است برخی نگاه ها را باید اصلاح کرد اگرچه مشارکت کارکنان در برخی از کارها با غفلت همراه بوده ولی رعایت موارد ایمنی در حین انجام کار برای بسیاری از مدیران شرکت از میزان بالایی برخوردار است.

وی افزود: گاهی اتفاقاتی می افتد که با حداقل زمان و کمترین امکانات و تسهیلات می توان از وقوع بسیاری از حوادث ناگوار و غیر قابل پیش بینی جلوگیری کرد. اما نباید بعد از وقوع حوادث ناگوار درصدد راه اندازی دوره های آموزشی باشیم، در این راستا باید به طور مستمر و روزانه کارکنان را از آموزشهای لازم برخوردار کرد تا این مهم نهادینه شود.
:
:
:
آخرین اخبار