تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۷۲۱۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:
نقدینگی‌موردنیاز واحدهای‌صنعتی تامین‌می‌شود
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در بازدید از چهارمين نمايشگاه توانمندي‌هاي توليدي، صنعتي و خدمات مهندسي استان خوزستان، درباره حل مشكل نقدينگي كه مهمترين مشكل واحدهاي توليدي است، گفت: در برنامه است كه نياز واحدهاي صنعتي استان‌هاي مختلف به نقدينگي را جمع‌آوري كنيمو براساس دستور دولت و معاون اول ريیس‌جمهور، اين واحدها به بانك مركزي معرفي شوند و نقدينگي آن‌ها از طريق بانك‌هاي عاملتامين شود.

سيدمحمدعلي سيدابريشمي در سفر خود به استان خوزستان، در حاشيه بازديد از اين نمايشگاه در اهواز، اظهاركرد: تامين نقدينگي واحدهاي صنعتي يكي از معضلاتي است كه توليدكنندگان همواره برای تامين مواداوليه با آن روبه‌رو هستند كه نياز است مواداوليه آن‌ها تامين و نقدينگي خوبي براي آن‌ها فراهم شود. اميدواريم با تامين نقدينگي و رفع مشكلات اعم از مشكلات بازار و ركود، فعاليت واحدهاي توليدي بهتر و بهتر شود.

وي افزود: مجموعا تعداد ٢٧٠ واحد توليدي استان در اين نمايشكاه حضور دارند كه جزو واحدهاي بسيار خوب هستند. اميدواريم مشكلات اين واحدها حل شود و بازار خوبي رابراي خود پيدا و محصولات خود را عرضه كنند.

سيدابريشمي تصريح‌كرد: يكي از مهم‌ترین درخواست‌هاي اين واحدها اين است كه محصول توليدي آن‌ها در استان به مصرف برسد. در مجموع استقبال خوبي از اين نمايشكاه صورت گرفته و اميدواريم باعث شود كه توليدكنندگان و مصرف‌كنندگان به هم نزديك شوند و مردم بتوانند نيازهاي خود را با بهترين شرايط و حداقل قيمت تامين كنند.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت درباره جذب سرمايه‌گذار در شهرك‌هاي صنعتي خوزستان، خاطرنشان‌كرد: وظيفه شركت شهرك‌هاي صنعتي اين است كه زيرساخت‌ها را در شهرك‌ها براي سرمايه‌گذاران فراهم كند و در اين جهت تلاش مي‌كنيم كه زيرساخت‌هاي آب، برق، گاز، جاده دسترسي و غيره براي سرمايه‌گذار فراهم شود تا آن‌ها بتوانند با آرامش‌خاطر فعاليت كنند.

علاوه بر معاون وزير صنعت، يك هيات عراقي شامل تجار اين كشور از نمايشگاه بازديد كردند كه نماينده اين تجار، اظهاركرد: ما براي بازديد از اين نمايشگاه از طرف ستاد توسعه روابط تجاري با عراق به اينجا دعوت شديم و اميدواريم در اين سفر به نتايج خوبي دست پيدا كنيم.

وي افزود: استان ميسان عراق در مجاورت استان خوزستان قرار دارد و اگر قرارداد و تفاهم‌نامه‌هايي منعقد شود، قطعا براي ميسان موثر خواهد بود و ما مطمئنا در آينده از تجارب اين استان استفاده خواهيم كرد.

معاون وزير صنعت و تجارت در سفر خود به خوزستان از شهرك‌های صنعتي خرمشهر و آبادان بازديد و با صنعتگران آباداني ديدار و گفت و گو كرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار