تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۷۲۲۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در 6 ماهه نخست امسال صورت گرفته است
صدور 2280 شناسنامه رایانه‌ای در شادگان
سرپرست اداره ثبت احوال شادگان گفت: در 6 ماهه نخست امسال 2 هزار و 280 جلد شناسنامه رایانه‌ای و 631 فقره کارت ملی هوشمند در شهرستان صادر شده است.

سامی مقدم‌نیا پیش از ظهر امروز در جلسه ثبت وقایع حیاتی شادگان اظهار کرد: ثبت ولادت و صدور شناسنامه، ثبت وفات و صدور گواهی، تعویض شناسنامه‌های موجود در دست مردم، ثبت ازدواج و طلاق و نقل تحولات و نیز صدور گواهی ولادت برای اتباع خارجه و تنظیم دفاتر ثبت مجموع وقایع و نام خانوادگی از جمله وظایف سازمان ثبت احوال است.

وی با بیان گزارشی از وضعیت وقایع حیاتی شهرستان تصریح کرد: در 6 ماهه نخست امسال تعداد یک‌هزار و 988 فقره ولادت و 317 فقره وفات در شهرستان به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره ثبت احوال شادگان همچنین از ثبت 982 واقعه ازدواج و 47 واقعه طلاق در این شهرستان خبر داد و افزود: در مدت یاد شده 2 هزار و 280 جلد شناسنامه رایانه‌ای و 631 فقره کارت ملی هوشمند در شهرستان صادر شده است.

مقدم‌نیا همچنین از صدور کارت هوشمند ملی در شادگان خبر داد و بیان کرد: افرادی که برای نخستین‌بار شناسنامه خود را عکس‌دار می‌کنند و یا افرادی که به هر عنوانی در مشخصات سجلی آنان تغییر ایجاد شده می‌توانند با مراجعه به سایت کارت هوشمند ملی، ثبت‌نام خود را انجام داده و پس از 48 ساعت نیز نسبت به نوبت‌گیری اقدام کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار