تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۷۲۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان:
تركيبي هجومي در برابر مس خواهيم داشت
مربي تيم فوتبال نفت آبادان گفت: با تركيبي هجومي به مصاف تيم مس كرمان رفته تا نخستين سه امتياز ليگ جاري را به‌دست آوريم.

مجتبي مرتضوي در گفت‌وگو با فارس در آبادان اظهار داشت: بازي خوبي را در مقابل تيم فوتبال سپاهان اصفهان به نمايش گذاشته و استحقاق پذيرش شكست را نداشتيم.
وي با اشاره به دليل اصلي شكست تيم فوتبال صنعت نفت در ديدار مقابل سپاهان اصفهان افزود: تنها 10 دقيقه از انتهاي نيمه نخست مسابقه را به دليل از بين رفتن تمركز از دست داده تا روي اشتباهات فردي بازيكنان، دست خالي از فولاد شهر خارج شويم.
مربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در همين خصوص اضافه كرد: در ابتداي مسابقه فرصت‌هاي خوب گلزني را از دست داده تا بازيكنان تيم سپاهان با تيزهوشي از تسلط در آن 10 دقيقه پاياني نيمه اول بهره برده و تيم پيروز ميدان باشند.
وي خاطرنشان كرد: نيمه دوم بازي به طور كامل در اختيار صنعت نفت بود ولي به دليل روحيه مناسب حريف به خاطر به ثمر رساندن دو گل در انتهاي نيمه نخست، نتواستيم بازي را به تساوي بكشانيم.
مرتضوي در ادامه از مسابقه اين هفته تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت و تصريح كرد: مطمئن باشيد كه با تركيبي كاملاً هجومي به مصاف تيم فوتبال مس كرمان مي‌رويم.
وي در پايان اضافه كرد: با كسب سه امتياز كامل هفته چهارم مسابقات ليگ برتر از شرايط كنوني خارج شده تا با هماهنگي و تمركز بيشتري مسابقات هفته‌هاي بعدي را دنبال كنيم.
تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته چهارم مسابقات ليگ برتر فوتبال كشور از ساعت 22 روز چهارشنبه ميزبان تيم مس كرمان است.
:
:
:
آخرین اخبار