تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۷۲۳۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سقف اعتبار درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی خوزستان 30 درصد افزایش یافت
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از افزایش 30درصدی اعتبارات درمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی استان در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

داریوش پناهی زاده دوشنبه در مراسم جشن عید غدیر خم در بیمارستان امیرالمومنین (ع) تامین اجتماعی در اهواز افزود: امسال شش هزار میلیارد ریال برای بخش درمان تامین اجتماعی خوزستان اختصاص یافته که از این اعتبار چهار هزار میلیارد ریال برای درمان غیرمستقیم و دو هزار میلیارد ریال برای بخش درمان مستقیم هزینه می شود.

وی گفت: اعتبار درمان مستقیم برای خرید تجهیزات و تامین هزینه های شش بیمارستان و 24مرکز درمانی وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان اختصاص یافته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در ادامه با تبریک عید غدیر عید ولایت و امامت ، خدمت به مردم و بیماران را در ردیف بالاترین عبادات توصیف کرد و گفت: همه ما به عنوان خدمتگزار وظیفه داریم در رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی در ادامه بخش سلامت و بهداشت را در ردیف اساسی ترین نیازهای مردم عنوان کرد.

دکتر پناهی زاده بهترین عیدی کارکنان بخش درمان تامین اجتماعی را رضایت مندی مردم بیان کرد و گفت: بهترین الگوی خدمتگزاری به مردم حضرت علی (ع) است که همه وجودش وقف مردم بود.

مداحی ، برگزاری مسابقه غدیر ، تجلیل و اهدا جایزه به 110نفر از کارکنان خدوم بیمارستان امیرالمومنین(ع) و جایزه به حاضرانی که نام آنان از القاب حضرت علی(ع) است از دیگر بخش های جشن عید غدیر بود.

شرکت کنندگان این مراسم شامل مدیر ، معاونان مدیریت تامین اجتماعی خوزستان ، پزشکان ، پرستاران ، بهیاران و کارکنان اداری بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز برای شفای بیماران بستری و ظهور آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) دعا کردند.

در روایات رسیده از ائمه هدی(ع) ، دعا در عید غدیر خم مستجاب است.

جشن عید غدیر باشکوه تر از سال های قبل در شهرها و حتی مناطق دورافتاده و مرزی استان با حضور مردم ولایی استان خوزستان برگزار شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار