تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۷۲۳۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمعیت هلال‌ احمر ایذه خبر داد :
اعلام برنامه‌های جمعیت هلال احمر ایذه
رئیس جمعیت هلال‌ احمر ایذه به‌ برگزاری برنامه‌های مختلف هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی توسط این جمعیت اشاره کرد.

کورش مهرزادگان امروز اظهار کرد: هفته‌ای که در آن قرار گرفته‌ایم، به‌عنوان هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه این مناسبت در سال‌های گذشته با نام کاهش اثرات و بلایای طبیعی بوده است، افزود: با توجه به زلزله‌خیز بودن کشور، از دو سال گذشته این مناسبت به ایمنی در برابر زلزله تغییر نام داده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ایذه خاطرنشان کرد: یکی از مراحل چهارگانه عملیاتی تحت عنوان پیشگیری است و به‌ همین دلیل در این هفته تصمیم گرفته شد تا به‌منظور اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در بین اقشار جامعه و سنجش نیروهای کارگروه امداد نجات در اداره‌های شهرستان، برنامه‌های ویژه انجام شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های این هفته با رژه خودروهای امدادی و با حضور تمام اعضا و نیروهای عملیاتی کانون امداد و نجات برگزار شد.

مهرزادگان تصریح کرد: در طول این هفته برنامه‌هایی نظیر مانورهای مختلف با محوریت ایمنی در برابر زلزله، کارهای تخصصی تیم‌های امدادی، برپایی نمایشگاه تجهیزات و توانایی‌های جمعیت هلال احمر شهرستان، مانور نیروهای کارگروه امداد برگزار می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ایذه در ادامه به تشریح برنامه‌های فرهنگی و داوطلبی پرداخت و افزود: این قبیل برنامه‌ها در طول این هفته در سطح شهرستان انجام خواهد گرفت و از جمله آنها می‌توان به برپایی ایستگاه‌ سلامت و تست‌های قلب، قند خون و فشار در سطح شهر، برپایی نمایشگاه در مصلی نماز جمعه جهت آشنایی با امکانات امدادی و توانمندی‌های هلال احمر و برنامه آموزشی جمعه، ایمان و ایمنی اشاره کرد.

وی در پایان از دیدار با خانواده جانبازان، شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در طول این‌هفته و غبار‌روبی و عطر‌افشانی مزار شهدای شهرستان توسط اعضای هلال احمر، داوطلبان و امدادگران این جمعیت خبر داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار