تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۲۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سخنگوي باشگاه نفت آبادان:
كاسيميرو به آبادان باز نمي‌گردد
سخنگوي باشگاه نفت آبادان گفت: عده‌اي كه تلاش مي‌كنند سرمربي پيشين صنعت نفت را به آبادان بازگردانند بايد بدانند تا زمان حضور هيئت مديره فعلي، آلفردو كاسيميرو به صنعت نفت باز نمي‌گردد.

عليرضا خليلي‌نيا امروز در گفت‌وگو  فارس در آبادان اظهار داشت: با بدشانسي امتياز ديدار مقابل سپاهان در اصفهان را از دست داده و تنها 10 دقيقه انتهايي نيمه نخست اين ديدار در اختيار تيم ميزبان بود.
وي در همين خصوص اضافه كرد: در نيمه دوم نيز بازي كاملاً در اختيار تيم صنعت نفت بوده و دو گل را نيز روي اشتباهات فردي دريافت كرديم، در كل از بازي بازيكنان تيم در اين مسابقه خارج از خانه راضي هستيم.
مدير روابط عمومي باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به بازي خوب اين تيم در شب مسابقه مقابل قهرمان فصل گذشته ليگ برتر فوتبال كشور افزود: حتي مي‌توانستيم تيم برنده ميدان باشيم و در دقايق ابتدايي مسابقه چند موقعيت خوب گلزني را به راحتي از دست داديم.
وي افزود: هواداران تيم فوتبال صنعت نفت بايد صبور باشند. تيم سپاهان فصل گذشته تا هفته هفتم تنها سه امتياز كسب كرده بود ولي در نهايت قهرمان ليگ برتر شد. هواداران تيم صنعت نفت مطمئن باشند كه اين تيم به هماهنگي لازم دست پيدا كرده و در ادامه راه در مسير نتيجه‌گيري گام بر مي‌دارد.
عضو هيئت مديره باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه از بازي اين هفته تيم فوتبال صنعت نفت گفت و خاطرنشان كرد: تمام تلاش خود را به كار مي‌بنديم تا با پيروزي مقابل تيم فوتبال مس كرمان از روند كنوني خارج شده و هواداران مجموعه را خوشحال كنيم.
وي با گلايه از برخي از خبرهاي منتشر شده در يكي از سايت‌هاي ورزشي كشور تصريح كرد: يكي از سايت هاي معتبر ورزشي كشور به واسطه دوستي با سرمربي پيشين تيم فوتبال صنعت نفت آبادان اخباري را منتشر مي‌كند كه به هيچ وجه واقعيت ندارند.
خليلي نيا اضافه كرد: تا زماني كه هيئت مديره فعلي فعاليت مي‌كنند آلفردو كاسيميرو به تيم فوتبال صنعت نفت آبادان بازنگشته و غلامحسين پيرواني با در اختيار داشتن حمايت كامل مديريت باشگاه، كار خود را دنبال مي‌كند.
وي همچنين از انتصاب جديد در تيم فوتبال اميد صنعت نفت آبادان گفت و افزود: با تصميم هيئت مديره و پيشنهاد مدير تيم‌هاي پايه‌اي فوتبال صنعت نفت، حبيب گله‌داري به عنوان سرمربي و عبدعلي بيت سياح به عنوان سرپرست تيم اميد صنعت نفت منصوب شدند.
تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در پايان هفته سوم ليگ برتر يازدهم از سه مسابقه خود دو تساوي و يك شكست را كسب كرده است.
:
:
:
آخرین اخبار