تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۲۳۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر فرودگاه آبادان تاکید کرد :
لزوم جذب سرمایه‌گذار در فرودگاه آبادان
مدیر فرودگاه آبادان گفت: با برنامه‌ریزی مطالعاتی و جذب سرمایه‌گذار خصوصی می‌توان شرایط ایده‌آلی را در برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت این فرودگاه ایجاد کرد.

محمدرضا رضایی مدیر فرودگاه آبادان به همراه معاون خود با هاشم سیاحی شهردار مینوشهر دیدار کرد و مذاکراتی مثبت در زمینه احیا و ایجاد فضای سبز انجام شد.

رضایی در این دیدار که در محل شهرداری مینوشهر انجام شد اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن فرودگاه در حوزه شهرداری مینوشهر تعامل و همکاری‌های برون سازمانی اصل تحقق اهداف است.

وی اضافه کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های بالای فرودگاه آبادان تلاش مجموعه فرودگاه سرعت بخشیدن به زیباسازی و ترمیم ظاهر و ایجاد فضای سبز است.

مدیر فرودگاه آبادان خاطرنشان کرد: همجواری فرودگاه با مینوشهر، منطقه‌ای با  پتانسیل‌ها و استعدادهای بالقوه و قطب گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند فرصت و امتیازی ویژه است.

رضایی همچنین در زمینه ایجاد و احیای فضای سبز بلواری ورودی فرودگاه و محوطه ورودی فرودگاه از شهرداری درخواست همکاری کرد و با تاکید بر تغییر ساختار ظاهری فرودگاه گفت: فرودگاه آبادان دارای ظرفیت‌های مناسبی است که با برنامه‌ریزی مطالعاتی و جذب سرمایه‌گذار خصوصی می‌توان شرایط ایده‌آلی را در برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت آن ایجاد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با ارائه راهکارهای مناسب و استراتژیک می‌توان با ایجاد یک سری تغییر و تحول از این ظرفیت به خوبی بهره برد ضمن آنکه شرایط فیزیکی و ساختار ظاهری فرودگاه آبادان باید بهبود یابد.

* زیباسازی فرودگاه آبادان در دستور کار شهرداری مینوشهر است

شهردار مینوشهر گفت: زیباسازی میدان ورودی فرودگاه، ایجاد فضای سبز بلوار ورودی و پارکینگ خودرویی در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

هاشم سیاحی شهردار مینوشهر با محمدرضا رضایی مدیر فرودگاه آبادان دیدار کرد و مذاکراتی مثبت در زمینه احیا و ایجاد فضای سبز انجام گرفت.

هاشم سیاحی در این دیدار با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل سازمان‌ها و اداره‌ها در راستای اعتلای شرایط منطقه اظهار کرد: زیباسازی و ترمیم فضای ظاهری فرودگاه به‌عنوان مرکز ورودی هر منطقه بسیار ضروری است.

وی ضمن اعلام همکاری در خصوص زیباسازی تصریح کرد: زیباسازی میدان ورودی فرودگاه، ایجاد فضای سبز بلوار ورودی و پارکینگ خودرویی با هماهنگی مسئولان فرودگاهی در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

شهردار مینوشهر در پایان تاکید کرد: تلاش شهرداری در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان است و در همین راستا از تعامل با فرودگاه آبادان و انجام تعهدات در زمینه‌های صورت گرفته دریغ نخواهد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار