تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۷۲۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضا رضایی فاضل ، فرماندار اندیمشک شد
فرماندار جدید شهرستان اندیمشک معرفی شد تا این شهر شمال استان از محدوده شهرهای بدون فرماندار خوزستان خارج شود / بعد از اینکه محمد کرمی از سمت فرمانداری شهرستان اندیمشک کنار رفت، رضا رضایی فاضل سرپرست فعلی اندیمشک به عنوان فرماندار جدید این شهر حکم گرفت
رضا رضایی فاضل، فرماندار اندیمشک - khouznews.irبا حکم محمد نجار وزیر کشور، فرماندار جدید شهرستان اندیمشک معرفی شد تا این شهر شمال استان از محدوده شهرهای بدون فرماندار خوزستان خارج شود.

به گزارش خوزنیوز به نقل از مهر، بعد از اینکه محمد کرمی از سمت فرمانداری شهرستان اندیمشک کنار رفت، رضا رضایی فاضل سرپرست فعلی اندیمشک به عنوان فرماندار جدید این شهر حکم گرفت.

در شرایط فعلی چندین شهر استان خوزستان از جمله دزفول، ماهشهر، شوشتر و ... بدون فرماندار هستند و توسط سرپرست اداره می شوند که این موضوع باعث اعتراض نمایندگان استان خوزستان شده است. این در حالی است که هم اکنون استاندار خوزستان دو معاون سیاسی و عمرانی خود را نیز از دست داده و سیدمحمد پورموسوی و خیراله خادمی به تهران عزیمت کرده اند.

در این خصوص عبدالله کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه وضعیت مدیریت در استان خوزستان به خصوص فرمانداران شهرهای بزرگ استان خوزستان و همچنین دو معاونت اصلی استانداری خوزستان نگران کننده است.

وی افزود: برای نمونه شهرستان آبادان به عنوان دومین شهر بزرگ استان خوزستان بیش از هفت ماه را بدون فرماندار سپری کرد و مدتی قبل فرماندار امیدیه به عنوان فرماندار آبادان معرفی شد و این در حالی است که خود امیدیه بدون فرماندار ماند.

کعبی تصریح کرد: با وجود اینکه انتخابات مجلس که این دوره از حساسیت بالایی برخوردار است به زودی برگزار می شود و از هم اکنون فعالیتهای غیرقانونی برخی کاندیداها در تبلیغات زودهنگام آغاز شده بی ثباتی در سطح سیاسی استان شایسته نیست.

نماینده شهرستان آبادان تاکید کرد: انتظار می رود استانداران اینگونه بی ثباتیها را به سرعت حل کند زیرا این کار تنها به اندکی درایت و سرعت عمل نیاز دارد.
:
:
:
آخرین اخبار