تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۷۲۵۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر خدمات شهری شهرداری شوشتر خبر داد :
تحول در مبلمان شهری شوشتر
مدیر خدمات شهری شهرداری شوشتر از نصب صندلی‌های پارکی در معابر شوشتر خبر داد و گفت: در آینده نزدیک در مبلمان شهری شوشتر تحولی ایجاد می‌شود.

علیرضا تقی پور امروز اظهار کرد: نصب صندلی‌های پارکی در معابر شوشتر و در مسیرهای پیاده‌روی تندرستی در دستور کار قرار دارد و تاکنون 80 درصد از عملیات اجرایی انجام‌شده است.

وی تأکید کرد: تاکنون 90 صندلی پارکی در معابر مختلف شهرستان شوشتر به‌ویژه ورودی جاده مسجدسلیمان، بلوار ابوذر، ملاصدرا و.. نصب‌شده است که با این میزان نصب بیش از 80 درصد عملیات اجرایی در این زمینه انجام‌شده است.

وی با اشاره به اینکه 20 درصد باقیمانده در روزهای آینده انجام می‌شود، گفت: قرار است در روزهای منتهی به جمعه حفاری و نصب صندلی‌های پارکی باقیمانده در مرکز شهر شوشتر نصب شوند تا مردم بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

تقی پور تأکید کرد: شهرداری شوشتر در یک سال گذشته در بخش خدمات شهری امکانات زیادی را در معابر و پارک‌های موجود مستقر کرده است و به این دلیل در یک سال گذشته شاهد تحولی در این بخش بوده‌ایم و این افزایش خدمات‌دهی به مردم تا پایان سال بهبود می‌یابد.

وی به رنگ‌آمیزی جداول شهری نیز اشاره کرد و گفت: رنگ‌آمیزی جداول شهری در شوشتر با سرعت زیادی در حال انجام است و می‌کوشیم تا در روزهای آینده این کار نیز به پایان برسد.

مدیر خدمات شهری شهرداری شوشتر افزود: در شهرداری شوشتر تلاش برای زیباسازی معابر از اولویت برخوردار است و رنگ‌آمیزی جداول نیز در این بخش قرار دارد که با جدیت در حال پیگیری است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار