تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۷۲۵۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار نقدی‌:
ائتلاف علیه داعش نقشه‌ای عوام‌فریبانه است
رئیس بسیج مستضعفین گفت: داعش بخشی از نقشه اسرائیل بزرگ محسوب می‌شود و ائتلاف علیه آن نقشه‌ای عوام‌فریبانه است.

سردار محمدرضا نقدی‌ در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت سردار سرتیپ شهید جبار دریساوی، مدافع حرم، اظهارداشت: چنین‌ دفاعیه‌هایی برای دفاع از قبله اول مسلمانان بیت‌المقدس است و دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا به نحوی اشغال فلسطین و جنایت در حق مسلمانان را استمرار بخشد.

وی بیان کرد: ساخت داعش و به راه‌ندازی جریانات تروریستی و تکفیری در منطقه به‌منظور برپانگاهداشتن این رژیم منحوس است. اما این‌ها آخرین نفس‌های خود را می‌کشند و به زودی کشتی آمریکا در منطقه عراق و شامات به گل خواهد نشست و از فراز آن مسلمانان با دست بلندی که امروز دارند قدس را آزاد خواهند کرد.

نقد‌ی‌ افزود: دادن این قربانی‌ها ناچیز است و ما بسیار بیشتر از این‌ها آماده هستیم؛ اما کشورها از ما درخواستی نداشته‌اند؛ چراکه نیروهای مخلص، مؤمن و مجاهد در همه جبهه‌ها از شهرهای عراق، سوریه، لبنان و فلسطین حضور دارند.

رئیس بسیج مستضعفین با بیان این‌که این کشورها به اندازه کافی از نیروی انسانی رزمنده بهره‌مند هستند، ادامه‌داد: نیروهای ایرانی که گاه به شهادت می‌رسند، به منظور آموزش، کمک‌های مشورتی و انتقال تجربه اعزام شده‌‌اند. آن‌ها بیشتر به امکانات نیاز دارند تا رزمنده و اگر خواهان رزمنده بودند، این خواسته آسان‌ترین کاری بود که ما می‌توانستیم انجام دهیم؛ چراکه هم‌اکنون صدها هزار داوطلب در ایران آماده اعزام به مناطق مختلف منطقه هستند، اما کشورها اعلام نیاز نکرده‌اند.

وی تاکید کرد: داعش بخشی از نقشه اسرائیل بزرگ محسوب می‌شود و ائتلاف علیه آن نقشه‌ای عوام‌فریبانه است. این‌ها در ادیان دیگر صهیونیست‌سازی کرده‌اند؛ بهاییت در شیعه و تکفیری‌ها در اهل سنت؛ که البته همه آن‌ها شاخه‌هایی از صهیونیست‌ها به شمار می‌آیند که می‌خواهند آرزوی از نیل تا فرات آن‌ها را برآورده کنند.

نقدی عنوان کرد: هم‌اکنون بیداری اسلامی به نقاط مطلوبی رسیده و امید است این جهاد ارزشمند به نتیجه خود که آزادی فلسطین است، دست یابد و در هر صورت ما آماده‌ایم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار