تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۷۲۵۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه صنایع دستی در اهواز برپا می‌شود
معاون صنايع دستي خوزستان گفت: نمایشگاه صنایع دستی و آداب و رسوم اقوام از 28 مهر 93 به مدت سه روز در محل نمایشگاه دايمی اهواز برپا می‌شود.

اميرعباس کاویانی اظهار کرد: در این نمایشگاه علاوه بر اقوام خوزستانی اقوام دیگری همچون اقوام گیلانی، تبریزی، گرگاني، اردبیلي و... از سایر نقاط کشور حضور دارند.

وی بیان کرد: به نمایش درآمدن رسم و رسوم اقوام، غذاهای محلی و صنایع دستی و سوغات و هدايا از خوزستان و سایر نقاط کشور از برنامه‌های این نمایشگاه است.

كاوياني ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی و اصلی ما بهمن ماه برگزار می‌شود و این نمایشگاه پیش زمینه‌ای برای نمایشگاه بهمن است.

معاون صنايع دستي خوزستان با بیان اين كه نمایشگاه سوغات و هدایا از برنامه‌هاي جانبي اين نمايشگاه است اضافه كرد: در این نمایشگاه غرفه‌هاي چند سالن فعال هستند اما هنوز آمار دقیقی از تعداد صنعت‌گران و غرفه‌ها در دست نداریم.

او در خصوص هدف نمایشگاه اقوام گفت: اين نمايشگاه با هدف آشنایی مردم با آداب و رسوم اقوام خوزستانی و غیرخوزستانی برگزار می‌شود.

معاون صنايع دستي خوزستان با اشاره به متنوع بودن اين نمايشگاه نسبت به نمايشگا‌هاي پيشين توضیح داد: با توجه به این که ما برای نمایشگاه بهمن آماده می‌شویم بازخوردی که از این نمایشگاه به دست می‌آید برای ما خیلی اهمیت دارد.

گفتني است این نمایشگاه از 26 مهر تا یکم آبان 93 از ساعت 18 تا 22 آماده بازديد علاقه‌مندان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار