تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۷۲۵۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم ماهشهر در مجلس:
وضعیت حامی مالی تیم بستکبال پتروشیمی ماهشهر باید هرچه سریع‌تر مشخص شود
نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت حامی مالی تیم بستکبال پتروشیمی ماهشهر باید هرچه سریع‌تر مشخص شود.

حبیب آغاجری اظهار کرد: جلسه با مسئولان پتروشیمی درباره وضعیت حمایت مالی از تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر لغو شد.

وی اظهار کرد: دو تن از مسئولان شرکت‌های پتروشیمی به دلیل جلسات خود موفق به حضور در این جلسه نشدند اما امیدوارم هرچه زود‌تر وضعیت حامی مالی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر مشخص شود.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت‌های صنعتی که در استان خوزستان مشغول فعالیت هستند و در آمد‌های بسیاری نیز دریافت می‌کنند باید نگاه ویژه‌ای به ورزش استان خوزستان داشته باشند.

وی افزود: همانطور که مردم خوزستان به دلیل برخی از صنایع مجبورند آلودگی‌ها را تحمل کنند این شرکت‌ها هم باید به ورزش و جوانان این مناطق خدمات متقابل ارائه دهند.

آغاجری عنوان کرد: ورزش به سلامت روحی افراد کمک می‌کند و سبب سالم ماندن جامعه از آسیب‌ها می‌شود به همین دلیل باید شرکت‌های صنعتی خوزستان به ورزش این استان کمک کنند.

وی در پاسخ به اینکه برخی از این شرکت‌ها دولتی هستند و این با خصوصی سازی در تضاد است، گفت: شرکت‌های خصوصی باید در ورزش سرمایه گذاری کنند و شرکت‌های دولتی می‌توانند در استعدادیابی به شرکت‌های خصوصی کمک کنند.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید با تعامل و هم فکری ورزش استان خوزستان را به جایگاه واقعی و مطلوب برسانیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار