تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۷۲۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
غلام پيرواني:
تماشاگران نفت كم حوصله هستند / هر موقع مرا نخواستند به راحتي جدا مي‌شوم
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: كمي بايد به تيم نفت وقت بدهيم تا شكل خودش را پيدا كند.

به گزارش ايسنا، غلام‌حسين پيرواني پس از شكست 2 بر يك تيمش مقابل سپاهان در نشست خبري گفت: بازي خوبي بود، باتوجه به اين ‌كه 14 مهره صنعت نفت به نسبت پارسال از اين تيم جدا شده‌اند و 14 بازيكن بومي به جاي بازيكنان غيربومي جايگزين كرده‌ايم، كمي بايد به اين تيم وقت بدهيم تا اين تيم شكل خودش را پيدا كند. البته تيم سپاهان تيم بزرگ و با شخصيتي است و بازي كردن جلوي اين تيم بازي راحتي نبود. اگر دفاع ما آن اشتباه را نمي‌كرد و ما گل نمي‌خورديم به اين شكل كمر تيم ما نمي‌شكست.

 وي در پاسخ به اين سوال كه در سه بازي گذشته نتيجه‌هاي خوبي با تيم نفت نگرفته‌ايد؟ گفت: سپاهان انشاءالله به گيلان و بازي با داماش خواهد رفت؛ بازي روي چمن مصنوعي تيم ما را كاملا خسته كرد. اين خستگي در بازي با فجر نيز بر تن بازيكنان ما بود. ما حتي در بازي با فجر شانس آورديم كه مساوي گرفتيم. ما در بازي برابر سپاهان نبايد توقع برد داشته باشيم، ما با قهرمان ايران بازي كرديم. سپاهان سال گذشته از هفت بازي ابتدايي خود سه امتياز آورد. بايد به تيم نفت وقت داد تا انشاءالله روزهاي خوب و نتايج خوبي را از اين تيم شاهد باشيم.
 
از پيرواني پرسيده شد كه شما در تيم فجر يك مربي سازنده بوديد، آيا اين روند را ادامه مي‌دهيد؟ كه گفت‌: كار كردن در جو آبادان بسيار سخت است. تماشاگران خوب نفتي بعضا در مقابل نتايج ضعيف، خوب برخورد نمي‌كنند. بايد كمي به تيم نفت وقت داد تا به نتيجه خوب برسد.

وي در ادامه افزود: هيات مديره و مسوولان صنعت نفت به من اختيار كامل دادند و من بر اساس همان اختيار، 14 بازيكن بومي به اين تيم آوردم اما متاسفانه حوصله تماشاگران نفت بسيار كم است. البته كساني كه پيرواني را مي‌شناسند مي‌دانند كه پيرواني با يك تلفن به يك تيم مي‌رود و اگر او را نخواستند با يك تلفن از آن تيم مي‌رود، دقيقا شبيه به آن‌چه در تيم اميد اتفاق افتاد. به هر حال ما ارادتمند مسوولان و هواداران تيم نفت هستيم و هر موقع مرا نخواستند به راحتي از اين تيم جدا مي‌شوم.

پيرواني درمورد رعايت سقف قرارداد در تيم خود گفت: خدا را شاهد مي‌گيرم كه من در اين تيم سقف قرارداد را رعايت كرده‌ام. بازيكنان بسياري بودند كه من خواستار به خدمت گرفتن آن‌ها بودم، چون خارج از سقف قرارداد پيشنهاد مالي ارائه دادند از گرفتن آن‌ها صرف نظر كردم.

وي درباره اين مطلب ‌كه عزيز محمدي مدعي شده است كه تمام تيم‌ها سقف قرارداد را رعايت كرده‌اند، گفت: شما فكر مي‌كنيد كه چرا مهدي رحمتي كه دروازه‌بان اول تيم‌ملي است از تيم سپاهان جدا شد؟ من فكر نمي‌كنم كه تمام تيم‌ها سقف قرارداد را رعايت كرده باشند.

 پيرواني در پايان درمورد جايگاه نفت در جدول ليگ برتر و انتظارات هواداران گفت: باتوجه به رعايت سقف قرارداد و محدوديت‌هاي تيم ما، انتظار كسب سهميه آسيايي و يا قرار گرفتن بين چهار تيم اول انتظار نابجايي است.
:
:
:
آخرین اخبار