تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۷۲۶۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر :
راه توسعه کشور از بندر خرمشهر می‌گذرد
فرماندار خرمشهر با اعلام اینکه به منظور سرمایه‌گذاری آسان و سهل سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تمهیدات لازم در این خصوص در حوزه خرمشهر اندیشیده شده است، گفت: معتقدیم راه توسعه کشور از بندر خرمشهر می‌گذرد.

ولی‌الله حیاتی در حاشیه دیدار با هیات تجاری ویتنام اظهار کرد: خرمشهر دارای ظرفیت‌های اقتصادی در بخش‌های مختلف برای توسعه سرمایه‌گذاری است.

وی با اشاره به تشریح ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خرمشهر برای سرمایه‌گذاران و هیات تجاری ویتنام اظهار کرد: با توجه به وجود منابع عظیم نفت و گاز اروند، ظرفیت‌های دریایی و زمینی، بندر، مرز تجاری شلمچه و دیگر پتانسیل‌های جدی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف امید می‌رود تا با ورود این هیات سرمایه‌گذاری ویتنامی بتوانیم بخش‌هایی از ظرفیت‌های شهرستان خرمشهر با به فعل تبدیل کنیم.

وی با دیگر با تاکید بر آنکه تمهیدات لازم برای حضور تمام سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در حوزه شهرستان اندیشیده شده است تصریح کرد: با تمام توان در کنار سرمایه‌گذاران خواهیم بود.

وی یادآور شد: تمامی تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم خرمشهر را به آن توسعه‌ای که پیش‌تر داشته برسانیم زیرا معتقدیم که راه توسعه کشور نیز از بندر خرمشهر می‌گذرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار