تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۷۲۶۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت اهواز:
دولت مسئله اشتغال جوانان را تسهیل کند
امام جمعه موقت اهواز گفت: دولت باید جدی‌ترین کارش برای بهبود وضعیت اشتغال جوانان باشد چرا که با ایجاد اشتغال جلوی بسیاری از آسیب‌ها گرفته می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه اهواز که در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: بزرگ‌ترین افتخار وزارت اطلاعات لقب سربازان گمنام امام زمان (عج) است که امام خمینی (ره) برای آن‌ها انتخاب کرد.

وی اضافه کرد: اجلاسیه پیر غلامان حسینی امسال در استانی برگزار شد که نقشی غیر قبال انکار در تاریخ معاصر کشور دارد.

امام جمعه موقت اهواز گفت: باید از فرصت ماه محرم استفاده کنیم و نگذاریم دشمن کینه توز به اعتقادات مردم نفوذ پیدا کند.

وی با اشاره به نخستین روز آبان و رحلت مرحوم مصطفی خمینی ابراز کرد: تنها به جمله امام خمینی (ره) بسنده می‌کنم که فرمود رحلت ایشان یکی از الطاف خفیه الهی است.

حجت الاسلام حسن‌زاده بیان کرد: دولت باید جدی‌ترین کارش برای بهبود وضعیت اشتغال جوانان باشد چرا که با ایجاد اشتغال جلوی بسیاری از آسیب‌ها گرفته می‌شود.

وی افزود: البته خوشبختی مردم فقط بستگی به مسائل مادی ندارد و باید به مسائل فرهنگی هم توجه شود چرا که دشمن در حال تهاجم فرهنگی است.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: درآمدهای نفتی کشور ما را تنبل کرده و باید به سمت صادرات محصولات خود برویم و هیچ کشوری صادرات را محدود نکرده است.

وی اضافه کرد: باید به ظرفیت‌های موجود در بخش‌های اقتصادی کشور توجه کنیم چون این ظرفیت‌ها توان درآمد زایی به اندازه نفت را دارند.

حجت الاسلام حسن‌زاده گفت: 29 مهر روز صادرات است و صادرات یکی از پایه‌های قدرت در تمامی کشور‌ها است و باید به این مقوله توجه کرد.

وی افزود: مسئولان باید کیفیت کالاهای ایرانی را بررسی کنند و با نظارت و ارزیابی صحیح نگذارند بازارهای خارجی از دست تجار ایرانی خارج شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار