تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۷۲۶۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ماهشهر خبر داد‌ :
فعال‌سازی‌کمیته‌توسعه‌سرمایه‌گذاری‌ درماهشهر
فرماندار ماهشهر از فعال‌سازی کمیته توسعه سرمایه‌گذاری در این شهرستان خبر داد.

منصور قمر شامگاه جمعه در حاشیه نشست هیئت تجاری ویتنام با مسئولان ماهشهر اظهار کرد: از آنجایی‌ که ظرفیت‌های شهرستان ماهشهر فراوان است از این‌ رو سعی در معرفی و شناسایی آن به سرمایه‌گذاران برای کار و سرمایه‌گذاری داریم.

وی با اشاره به فعال‌سازی کمیته توسعه سرمایه‌گذاری در این شهرستان افزود: دعوت هیئت تجاری ویتنام در راستای به ثمر رساندن اهداف این کمیته صورت گرفته که خوشبختانه در این گفتمان رو در رو شاهد وجود مشترکات فراوان میان ویتنام و ماهشهر از حیث تجارت بودیم.

فرماندار ماهشهر در ادامه از نفت و گاز، کشاورزی، صادرات و واردات کالا و آبزیان به عنوان مشترکات و زمینه‌های قابل همکاری نام برد و اضافه کرد: در تلاش هستیم تا در زمینه‌های یاد شده تفاهمنامه‌های همکاری منعقد کنیم.

قمر تصریح کرد: امید می‌رود تا خروجی این نشست‌ها منجر به عقد قراردادهای همکاری دوجانبه در چارچوب قانون کشور شود.

وی همچنین یادآور شد: تصمیم داریم تا همکاری‌مان را با ویتنام در سه بخش نفت و گاز، کشاورزی و صادرات و واردات به عنوان مهمترین اولویت‌ها آغاز و ادامه دهیم.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان با بیان اینکه ماهشهر دارای ظرفیت‌های و توانمندی‌های فراوان اعم از بندری، پتروشیمی، کشاورزی و آبزیان است، گفت: امید می‌رود تا ظرفیت‌های تجاری و صنعتی موجود زمینه رونق و توسعه کار را سبب شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار