تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۷۲۶۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پليس در تعقيب عامل اسيدپاشي به زنان در اصفهان
پنجشنبه شب زن ديگري در اصفهان مورد اسيدپاشي افراد ناشناس قرار گرفت.

به گزارش اعتماد، حادثه اسيدپاشي در حالي اتفاق افتاد كه چند شاهد عيني و كسبه خيابان مهرداد اصفهان شاهد اين اتفاق بودند. به گفته آنها، مهاجمان ناشناسي كه سوار بر موتور بودند، به زن جواني كه سوار خودرو سمند بود نزديك شده و پس از پاشيدن اسيد روي دست و صورت اين زن به سرعت فرار كردند.

علي شجاعي يكي از كسبه خيابان مهرداد مي‌گويد: زن جوان حدوداً 27 ساله بود و حجاب معمولي داشت و پس از اسيدپاشي از ناحيه صورت و دست به‌شدت دچار سوختگي شد. مردان اسيدپاش كلاه ايمني بر سر داشتند و امكان شناسايي آنها وجود نداشت.

 سرهنگ حسين حسين‌زاده جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان با تاييد اسيدپاشي در خيابان مهرداد در اين باره گفت: اين چندمين باري است كه خبر اسيد پاشي روي زنان را مي‌شنوم اما تاكنون فقط دو مورد اسيدپاشي تاييد شده است. پليس اصفهان در حال برنامه‌ريزي براي شناسايي متهمان است.

همچنين فضل‌الله كفيل، فرماندار اصفهان نيز در گفت‌وگو با سايت‌هاي خبري و خبرگزاري‌هاي گوناگون در مورد اين حوادث با تاييد دو مورد اسيد پاشي، گفت: هر دو حادثه با فاصله زماني كوتاه اتفاق افتاده و پليس در حال بررسي اين موارد است.

وي در مورد اينكه آيا اين اسيدپاشي‌ها به علت بدحجابي زنان است، گفت: يكي از خانم‌ها كه مورد اسيد پاشي قرار گرفته متاهل بوده است و احتمال دارد اين حادثه مربوط به اختلافات شخصي بوده باشد.
:
:
:
آخرین اخبار