تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۷۲۶۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر:
رامشیر محروم از دریافت عوارض آلاینده‌هاست
فرماندار رامشیر گفت: این شهرستان همچنان محروم از دریافت عوارض آلاینده‌هاست و باید در این زمینه مسئولان چاره‌ای بیندیشند.

سعید فیوضی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری با حضور بهمئی نماینده مردم رامشیر در مجلس، موسوی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، خدری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجری و سایر مدیران محلی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: 20 درصد از میزان فروش آلاینده‌های شرکت نفت و گاز مارون و 12 درصد از میزان فروش شرکت نفت و گاز آغاجاری سهم شهرستان است که با وجود بیش از 400 حلقه چاه فعال در محدوده جغرافیای رامشیر از دریافت عوارض آلاینده‌ها بی‌بهره بوده است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی شهرستان و ظرفیتی که رامشیر در تولید محصولات کشاورزی و میعانات نفتی برای ارتقای ضریب اقتصادی استان دارد افزود: متاسفانه شهرستان رامشیر با داشتن بیش از 400 حلقه چاه نفت و گاز همچنان به لحاظ توسعه به ویژه در بخش‌های عمرانی در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

فرماندار رامشیر تصریح کرد: شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز مارون و آغاجری که در حوزه استحفاظی رامشیر قرار دارند می‌توانند با به‌کارگیری نیروهای بومی رامشیر گامی موثر در راستای افزایش اشتغال و رونق اقتصادی شهرستان بردارند.

فیوضی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود این دو شرکت نفتی پیمانکاران خود را ملزم به به‌کارگیری نیروهای بومی و نیز پرداخت مالیات رامشیر ملزم کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار