تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۲۶۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شوشتر خبر داد :
آغاز آسفالت مشارکتی معابر شوشتر
شهردار شوشتر از آغاز آسفالت مشارکتی توسط شهرداری در کوی بهارستان این شهر خبر داد.

آرش دور امروز اظهار کرد: تعاونی‌های مسکن موجود در خیابان عمار فرهنگ شهر، چند سالی است که مشکل تردد و آسفالت دارند و به این دلیل با همکاری شورای شهر شوشتر در راستای رفع مشکل آسفالت معابر این بخش از شهر اقدام شده است.

وی افزود: شورای شهر شوشتر در راستای رفع مشکل تردد و معابر این محدوده مصوبه‌ای گذرانده که شهرداری می‌تواند با مشارکت مردم در راستای آسفالت معابر در این منطقه اقدام کند که در این زمینه نیز مردم همکاری خوبی داشتند.

شهردار شوشتر گفت: با بررسی‌های انجام‌ شده و نظر مساعد شورای اسلامی شهر، سهم مشارکت شهرداری 60 درصد از برآورد مالی و سهم مردم نیز 40 درصد تعیین‌ شده است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری شوشتر توان مالی خوبی ندارد، افزود: شهرداری شوشتر توان مالی خوبی ندارد ولی برای رفع مشکلات مردم در این منطقه با مردم همکاری کرده و مشارکت گسترده‌ای در آسفالت معابر انجام داده است.

دور با تاکید بر اینکه شهرداری شوشتر برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند، تاکید کرد: شهرداری شوشتر با مشارکت حداکثری مردم در خیابان‌های بهارستان یک و دو آسفالت این دو خیابان را به پایان رسانده و در این زمینه رضایت مردم اصلی‌ترین دستاوردی بود که حاصل شد.

شهردار شوشتر با اشاره به مشخصات فنی در این پروژه تاکید کرد: برای اجرای آسفالت این دو خیابان بیش از 410 تن آسفالت مصرف‌ شده است.

وی گفت: در اجرای بخشی از آسفالت معابر کوی بهارستان شوشتر 2 هزار و 400 مترمربع از خیابان‌های این منطقه آسفالت شده و در این میان برای آسفالت معابر سایر خیابان‌ها نیز منتظر مشارکت مردم هستیم.

دور عنوان کرد: تاکنون برای این خیابان 560 میلیون ریال اعتبار از سوی شهرداری برای سهم مشارکت هزینه شده است که در نوع خود قابل‌توجه است.

شهردار شوشتر خاطرنشان کرد: به‌محض واریز سهم مشارکت هر خیابان برای آسفالت آن منطقه برنامه‌ریزی شده و در این زمینه هیچ کوتاهی انجام نمی‌شود.

شهرداری شوشتر با اخذ تعهد در راستای نداشتن مسئولیت در قبال آماده‌سازی معابر در این منطقه به تعاونی مسکن پایان کار صادر کرده که این مسئله باعث شد تا معابر این منطقه آسفالت نشود و مردم برای رفع این معضل نیاز به مشارکت داشته باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار