تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۷۲۶۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چنداز خبر داد:
کشف یک هزار و 900 سکه تقلبی در دزفول
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از کشف یک هزار و 900 سکه تقلبی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد چنداز اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی کلاهبردار به وسیله پیامک و تماس تلفنی اقدام به کلاهبرداری می کنند بلافاصله مأموران پلیس آگاهی شهرستان دزفول موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پس از شناسايي دو كلاهبردار با هماهنگي مقام قضائي و همچنین با استفاده از شيوه و شگرد پليسي در عملياتي ضربتي آن ها را 270 عدد سكه تقلبي دستگير كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول تصریح کرد: ماموران پليس  آگاهي دزوفل با بررسي بيشتر متوجه شدند که متهمان در معاملات قبلي با استفاده از ترفندشان اقدام به كلاهبرداري كرده و در اين رابطه چند مالباخته شناسايي و تعداد هزار و 700عدد سكه تقبلي ديگر کشف شد.

چنداز در ارتباط با نحوه كلاهبرداري متهمان بيان كرد: كلاهبردارن تحت عنوان فروشنده پس از ارسال پيامك يا تماس با افراد ساده لوح، مبني بر اينكه من از عشاير منطقه هستم و تعداد زيادي سكه هاي باستاني و قديمي پيدا نموده وقصد فروش  آنها را دارم از سوژه های خود كلاهبرداري مي كردند.

وی با اشاره به هشدارهای مکرر و همیشگی پلیس گفت: متأسفانه باز هم برخي از افراد با پيامك هاي دروغين طعمه كلاهبرداري افراد سودجو مي شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در پایان گفت: شهروندان همه بايد هوشيار باشند و فريب پيامك ها و تماس هاي افراد كلاهبردار و سودجو را نخورند. آن ها همچنین باید به محض دريافت پيامك يا تماس سريعا مراتب را به پليس اطلاع دهند.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: سکه تقلبی ، دزفول
:
:
:
آخرین اخبار