تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۷۲۸۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور فرماندار و مسئولان شهری خرمشهر
بررسی‌مشکلات‌مناطق 90و120هکتاری‌خرمشهر
فرماندار و برخی مسئولان شهری از مناطق محروم 90 و 120 هکتاری بازدید و مشکلات این مناطق را از زبان مردم جویا شدند.

شب گذشته فرماندار خرمشهر به همراه برخی مسئولان شهری از مناطق محروم 60 و 120 هکتاری بازدید و از نزدیک با مردم گفت‌وگو کرده و از مشکلات آنها مطلع شدند.

شهردار، اعضای شورای شهر، مسئولان ادارات آبفا، برق، گاز، راه و شهرسازی و مجری طرح آب و فاضلاب خرمشهر در این بازدید فرماندار این شهرستان را همراهی می‌کردند.

وضعیت آسفالت، آب و فاضلاب و شکستگی لوله‌های آب، روشنایی معابر از جمله مسائل و مشکلات ساکنان این منطقه بود.

مردم مناطق 90 هکتاری و 120 هکتاری، بحث عمران و نظافت شهری را مطرح کردند و از نبود باکس‌های زباله، وضعیت جمع‌آوری نخاله و مشکلات بهداشتی ایجاد شده ابراز گلایه‌ کردند.

احداث مرکز درمانی و پاسگاه کلانتری در این مناطق با توجه به بعد مسافت تا اولین محل درمانی و کلانتری از جمله مهم‌ترین درخواست‌های ساکنان این مناطق در مقوله بهداشت و امنیت بود.

در ادامه این بازدید و پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد آیت‌الله خامنه‌ای، فرماندار و مسئولان شهری با مردم این مناطق نشستی دوستانه داشته و مسئولان به ارائه توضیحاتی در مورد موارد مطرح شده پرداختند.

فرماندار خرمشهر در این نشست علت برخی مشکلات را در چند دسته مختلف طبقه‌بندی و برای رفع هرکدام دامنه زمانی خاصی را تعریف کرد.

ولی‌الله حیاتی علت برخی مشکلات را مربوط به سوء مدیریت دانست و در ادامه از مسئولان خواست مشکلاتی را که می‌توان در دامنه زمانی کوتاه و با اتخاذ تدابیر لازم رفع کرد، در اولویت کاری خویش قرار دهند.

وی به ساکنان مناطق 90 و 120 هکتاری قول داد تا پیگیر عملی‌ شدن تمام وعده‌های داده‌شده باشند. این بازدید از ساعت 16 آغاز و تا ساعت 21 امشب به طول انجامید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار