تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۷۲۸۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز عملیات اجرایی مرکز فرهنگی ورزشی غدیر
عملیات اجرایی مرکز فرهنگی ورزشی غدیر در منطقه محروم و حاشیه ای علوی اهواز روز یکشنبه با حضور آیت الله سیدمحمدعلی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز شروع شد.

شهردار اهواز در مراسم آغازین ساخت مرکز فرهنگی ورزشی غدیر گفت: این مرکز در زمینی به مساحت پنج هزار متر دارای سالن های ورزشی جداگانه برادران و خواهران ، میهمانسرا ، رستوران ، چایخانه ، اداری ، کتابخانه و کلاس های هنری فرهنگی است.

سیدخلف موسوی افرود: این مجموعه با 50میلیارد ریال اعتبار و در مدت یک سال آماده بهره برداری خواهد شد و در خدمت شهروندان منطقه علوی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: بر اساس تاکید نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ، بخشی از این مجموعه فرهنگی ورزشی برای کلاس های آموزش فنی و حرفه ای به منظور فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان این منطقه در نظر گرفته می شود.

موسوی از شورای اسلامی شهر اهواز در گنجاندن اعتبار ساخت مرکز فرهنگی ورزشی غدیر در بودجه سال 1393 تقدیر کرد و گفت: هم اکنون تعامل بسیار خوبی بین شهرداری و شورا وجود دارد و این می تواند سبب شتاب بخشی کارهای عمرانی در اهواز شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در این مراسم در سخنانی با تقدیر از نگاه شهرداری اهواز در رسیدگی به مناطق محروم و حاشیه ای این کلانشهر گفت: ایجاد مرکز فنی و حرفه ای در جوار این مجموعه بزرگ در راستای خواست عمومی مردم منطقه است و می تواند بخشی از مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان را حل کند.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در ادامه گفت: عدالت در توزیع امکانات رفاهی و فرهنگی در کلانشهر اهواز می تواند سبب کاهش مشکلات مناطق حاشیه ای و کم برخوردار شود.

ناجی سواری از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز نیز بر شتاب بخشی به پروژه های عمران شهری در مناطق حاشیه ای اهواز همچون منبع آب ، علوی و ملاشیه و حصیرآباد تاکید کرد.
:
:
:
آخرین اخبار