تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۷۲۹۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صادرکنندگان نمونه خوزستان تجلیل می‌شوند
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی صادرات گفت: صادرکنندگان نمونه استانی تجلیل مي‌شوند.

سیدنورالله حسن‌زاده اظهاركرد: سیاست‌های اقتصادی دولت بر توسعه صادرات غیرنفتی متمرکز است و حضور مسئولین استانی از جمله استاندار، نماینده ولی فقیه در استان ونمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در مراسمي که به نام روز ملی صادرات نام‌گذاری شده، ارج نهادن دولت به این روز و تاییدی بر این مهم است.

وي درباره نحوه انتخاب صادرکنندگان نمونه افزود: آيين‌نامه تشويق صادركنندگان نمونه مصوب هیأت وزیران و اصلاحات وارد بر آن، مبنای کار کمیته انتخاب صادرکنندگان نمونه است و طبق این آیین‌نامه صادرکنندگان منتخب در سه گروه صادرکننده ممتاز، صادرکننده نمونه و صادرکننده برتر کشوری معرفی می‌شوند.

حسن‌زاده در خصوص نحوه انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی نیز گفت: کارگروهی در استان‌ تشکیل شد تا براساس ضوابط ابلاغی سازمان توسعه تجارت ایران، صادرکنندگان نمونه را مشخص و معرفی کند.

وی تصریح‌کرد: براساس اين آیین‌نامه تا سقف 16 بنگاه صادراتی استان در روز ملی صادرات و با اهدا تندیس و لوح تقدیر، تجلیل خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار