تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۳۲۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خواسته‌های صنعتگران از نمایشگاه صنعت نفت
رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و حفاری خوزستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت نفت استان در آذرماه امسال، گفت: صنعتگران و سازندگان استان دغدغه‌ها و انتظاراتی دارند که امیدواریم شرکت‌های برگزارکننده نمایشگاه به این دغدغه‌ها توجه کنند.

علی کرانی اظهارکرد: انتظار داریم در واگذاری غرفه‌ها، تولیدکنندگان استانی تأثیرگذار و دارای تجهیزات خاص تولیدی، در اولویت قرار بگیرند.

وی افزود: باید برای واگذاری غرفه‌های نمایشگاه اولویت‌بندی خاصی صورت بگیرد و غرفه‌ها را بدون برنامه با اولویت واگذار نشوند.

کرانی تصریح‌کرد: توان سازندگان و تولیدکنندگان استانی بسیار بالاست و اگر برنامه‌ریزی درستی صورت بگیرد قطعا این سازندگان می‌توانند 40 درصد فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص دهند.

وی عنوان‌کرد: انتظار داریم در سال جاری مکانیزم‌های تشویقی برای تولیدکنندگان استان توسط شرکت‌های برپا کننده نمایشگاه پیش‌بینی شود و امیدواریم با انتخاب فضای مناسب و نحوه مناسب واگذاری غرفه‌ها، انگیزه و مشوق خوبی برای حضور سازندگان خوزستانی در این نمایشگاه ایجاد شود.

رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و حفاری خوزستان خاطرنشان‌کرد: انجمن سازندگان تجهیزات نفت و گاز خوزستان آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و مشارکت در فعالیت‌های مربوط به نمایشگاه اعلام می‌کنند. انتظار می‌رود امسال از توان انجمن به عنوان یک بازو در برپایی نمایشگاه استفاده و به جایگاه آن بیش از پیش توجه شود.

کرانی گفت: امیدواریم نمایشگاه محلی برای حضور تولیدکنندگان باشد نه این‌که تجار و بازرگانان در آن شرکت کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار