تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۷۳۲۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ:
برای جذب بازیکن در حال فکر کردن هستیم
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: جوانگرایی مان باعث شده است که یک روند سینوسی را طی کنیم ولی ما می خواهیم یک روند رو به بالا داشته باشیم.

دراگان اسکوچیچ اظهار کرد: پس از بردی که مقابل ذوب آهن به دست آوردیم، فکر می‌کنم بازیکنانم به داشتن انگیزه کافی برای این که در صدر جدول خودشان را به رده‌های بالاتری بکشانند، آگاه هستند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرتان فولاد تا چه اندازه به روال گذشته اش برگشته است؟ گفت: طبیعی است که تیم ما نسبت به گذشته روند جوانگرایی بسیاری را داشته است و به تبع این روند باعث می شود که تیم یک روند سینوسی را طی کند ولی آن چه مدنظر ما است، این است که این روند کمتر شود و یک روند رو به بالا را در ادامه کار داشته باشیم و من امیدوارم که به این صورت باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره تقویت تیمش عنوان کرد: ما روی تقویت تیم و جذب بازیکن در حال فکر کردن هستیم و ان‌شاالله در نیم فصل درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

وی درباره دیدار آینده تیمش مقابل ملوان، گفت: ملوان تیم و حریفی قابل احترام است و انتظار بازی بسیار خوبی را داریم. به هر حال یک بازی سخت پیش رو داریم و به حریف‌مان با احترام نگاه می کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار