تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۷۳۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
380 واحد مسكن مهر در شهریورماه به بهره‌برداري می‌رسد
فرماندار شوش گفت: كار ساخت 380 واحد از واحدهاي طرح مسكن مهر اين شهرستان رو به پايان است و تا پايان شهریورماه به‌بهره‌برداري مي‌رسد.
 
به گزارش خوزنیوز به نقل از ایسنا، عبدالرضا سعيدي‌نيا اظهار كرد: احتمال دارد اين تعداد واحد همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح شود.

وي افزود: عملیات اجراي نمای 260 واحد از اين تعداد به پايان رسيده است و نماكاري مابقي واحدها نيز در حال انجام است و در آينده نزديك به پايان می‌رسد.

سعيدي‌نيا در مورد دلايل كندي پيشرفت كار در چند ماه اخير گفت: گرماي شديدي و بي‌سابقه در فصل تابستان موجب كاهش بازدهي كارگران مشغول به‌کار در طرح مسكن مهر و باعث کندی سرعت پيشرفت كار شده است.

فرماندار شوش يادآور شد: بیشتر كارگران و استادكارهاي ساختمان كه در اين طرح مشغول به‌كار بودند با ورود به فصل تابستان و گرماي موجود ترجيح دادند براي كار به ديگر استان‌ها بروند كه اين امر استان را با كمبود نيروي متخصص در بخش ساخت و ساز مواجه كرد؛ همچنين استفاده از كارگران افقاني به دليل نداشتن مجوز نيز ممنوع شده است.

سعيدي نيا با اشاره به اين كه كار محوطه سازي طرح مسكن مهر تاكنون 40 درصد پيشرفت فيزيكي داشته يادآور شد: كار آسفالت ريزي همچنان آغاز نشده است.

وي ادامه داد: كار زير ساخت‌هاي شبكه‌ي آب و فاضلاب به سازمان رسيده اما در بحث گاز ، در حال حاضر با 20 درصد پيشرفت مواجه هستيم و همچنان علمك‌هاي گاز براي اين واحدها نصب نشده است.


فرماندار شوش در مورد پراكنده بودن واحدهاي قابل افتتاح طرح مسكن مهر در شهريورماه سال جاري بيان كرد: عمده ي واحدها، قابل افتتاح كه حدود 300 واحد هستند در كنار يكديگر قرار دارند و مشكلي در به بهره‌برداري رسيدن از اين واحدها وجود ندارد
برچسب ها: مسکن مهر ، شوش
:
:
:
آخرین اخبار