تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۳۳۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون شهردار آبادان خبر داد:
بهره‌برداری‌از پایانه درون‌استانی آبادان تا پایان‌سال
معاون خدمات شهری شهرداری آبادان گفت: قرارداد پایانه درون استانی با پیمانکار این طرح منعقد شده و این پروژه تا پایان سال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

حبیب‌الله رشتی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان آبادان ضمن اعلام برنامه‌های شهرداری آبادان در امر سلامت، اظهار کرد: شهرداری در امر سلامت، پاکسازی محله به محله را در دستور کار خود قرار داده که در هفته سه روز انجام‌پذیر است.

وی ادامه داد: اجرای پروژه پساب خیابان کشتارگاه نیز با 30 میلیون تومان اعتبار در دستور کار قرار گرفته و ساماندهی دستفروشان خیابان امام خمینی(ره) در آینده نزدیک قابل اجرا خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان تصریح کرد: همچنین شهرداری آبادان در امر جمع‌آوری متکدیان فعال بوده و در زمینه مسقف کردن کانال‌های دفع آب‌های سطحی کنار پالایشگاه با این ارگان همکاری خوبی داشته است.

رشتی‌پور، تبلیغات در زمینه عدم‌استفاده از قلیان را از جمله اقدامات شهرداری در امر سلامت دانست و افزود: جمع‌آوری احشام‌فروشان و ساماندهی ماهی‌فروشان در بازارهای محلی از جمله برنامه‌های شهرداری در آینده نزدیک خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرارداد پایانه درون استانی نیز با پیمانکار این طرح منعقد شده و این پروژه تا پایان سال آماده بهره‌برداری می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار