تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۷۳۵۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکوندی: به دليل شرايط‌مان، محتاط‌تر كار مي‌كنيم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از شكست تيمش برابر گل گهر سيرجان و حذف از جام حذفي گفت: این دیدار باعث شد که به نقاط ضعف بیشتری از خودمان پی ببریم و به ما برای بازی های آینده مان کمک شایانی کرد.

بهروز مکوندی اظهار کرد: ما در بازی روز گذشته مقابل گل گهر سیرجان چند بازیکن جوان مان را در زمین گذاشته بودیم تا آن ها هم برای هماهنگ شدن با تیم به مرز آمادگی برسند. به هر حال این دیدار فرصت خوبی بود که در غیاب چند بازیکن مصدوم‌مان از بازیکنان جوان تیم بهره ببریم.

وی گفت: تیم‌مان در این بازی نتیجه لازم را به دست نیاورد، در حالی که در تمام دقایق مسابقه از نظر مالکیت توپ، برتر و صاحب بازی بودیم و موقعیت هایی را هم خلق کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: باتوجه به این‌که حریف بازی بسته‌ای را ارایه می‌داد، ما باید بیشتر دقت و تلاش می‌کردیم و موقعیت‌های بیشتری را خلق می‌کردیم تا از طریق آن‌ها به گل برسیم. به هر حال فوتبال است و در ضربات پنالتی شکست خوردیم.

وی بیان کرد: باتوجه به این که در تیمم تغییرات زیادی را ایجاد کرده بودم و چند بازیکنم را به دليل مصدومیت ندارم و تعداد نفرات مان خیلی کم است، کمی محتاط‌تر شده ایم و سعی می‌کنیم بازیکنان مان را حفظ کنیم و به همین دلیل بازیکنان در این مسابقه جانب احتیاط را مدنظر داشته و همین موضوع روی کیفیت کارشان تاثیر گذاشته بود.

مکوندی خاطر نشان کرد: از نظر شکل فوتبال، بازیکنانم فوتبال بدی را ارایه ندادند و البته آن چه در فوتبال لازم است به دست آوردن نتیجه خوب است که ما متاسفانه به آن نتیجه خوب دست پیدا نکردیم و نتوانستیم گل بزنیم و پیروز از زمین خارج شویم. به هر حال گل نزدن هم ضعف بزرگی است. این دیدار باعث شد که به نقاط ضعف بیشتری از خودمان پی ببریم و به ما برای بازی های آینده مان کمک شایانی کرد.

وی در ادامه درباره دیدار تیمش در لیگ برتر مقابل ذوب آهن، گفت: ذوب آهن یکی از تیم های بسیار خوب است و روز گذشته استقلال خوزستان را در جام حذفی شکست داد. این تیم بازیکنان بسیار خوبي در اختیار دارد، البته این تیم امسال نفرات آن چنان خوبی را جذب نکرده است ولی در کل تیم بسیار خوب با کادر فنی خوبی است. ذوب آهن تیم کاملا حرفه ای است و چند بار هم نماینده ایران در مسابقات آسیایی بوده است و تجربه خوبی دارد. ما هم باید مقابل آن ها محتاط باشیم و با توجه به شرایطی که دارند، یکی از حریفان ما در انتهای جدول محسوب می شوند و باید سعی کنیم مقابل تیم های هم ترازمان به پیروزی برسیم تا این تیم ها خیلی از تیم ما فاصله نگیرند و بتوانیم خودمان را به قسمت های میانی جدول برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان درباره عدم پخش تلویزیونی مسابقات، گفت: حق قانونی باشگاه ها است که از پخش تلویزیونی استفاده کنند و به آن ها از این طریق کمک شود چرا که یکی از اصلی ترین منابع درآمدي باشگاه های ما در ایران، همین حق پخش تلویزیونی است. به هر حال تنها خریدار فوتبال ما صدا و سیما است و فکر می کنم باید مسوولان صدا و سیما و سازمان لیگ به توافق و تفاهم برسند تا هم باشگاه ها ضرر نکنند و هم مردم بتوانند از فوتبال مان استفاده کنند. توافق دو جانبه بین صدا و سیما و فدراسیون فوتبال کمک بزرگی به فوتبال است و وقتی بازی‌ها پخش نشد ضرر آن را، هم تيم ها و هم مردم می بینند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار