تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۷
کد خبر: ۷۳۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک عضو جبهه پایداری: دنبال سهم خواهی نیستیم
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه جبهه پایداری در راستای جامعتین و منشور اصولگرایی حرکت می کند، گفت: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد برخی افراد میان جبهه پایداری و دیگر اصولگرایان مشکلی ایجاد کنند.
 
ولی اسماعیلی عضو جبهه پایداری در گفتگو یا خبرنگار مهر، در خصوص برخی سخنان مبنی بر اختلاف نظر جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری گفت: این جبهه از ابتدای تشکیل خود با هدف تکمیل ظرفیت های اصولگرایی شکل گرفت و بنابراین هیچگونه اختلاف عمیقی با شخصیت هایی نظیر حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی نداریم و آنها را سرمایه های معنوی جبهه اصولگرایی می دانیم و در راستای همین اتحاد حرکت خواهیم کرد.
 
وی با بیان اینکه جبهه پایداری در ابتدای تشکیل تلاش کرد تا برخی خلاها را جبران کند، گفت: مرزبندی با جریان های فتنه و انحرافی و ساکتین در فتنه 88 از اصول اساسی جبهه پایداری است.
 
عضو جبهه پایداری تاکید کرد: ما در حال حاضر نیز در راستای وحدت اصولگرایان تلاش می کنیم اما اختلاف سلیقه در جریانهای سیاسی طبیعی است و گاهی به تقویت آنها نیز منجر می شود.
 
اسماعیلی با بیان اینکه جبهه پایداری در راستای جامعتین و منشور اصولگرایی حرکت می کند، گفت: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد برخی افراد میان جبهه پایداری و دیگر اصولگرایان مشکلی ایجاد کنند.
 
اعضای جبهه پایداری حتما در انتخابات شرکت می کنند
 
وی با بیان اینکه همه اعضای جبهه پایداری به صورت حتمی در انتخابات شرکت می کنند هم اکنون بحث ها میان جبهه متحد و این تشکل ادامه دارد و در آینده نزدیک به جمع بندی خواهیم رسید.
 
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان خاطرنشان کرد: برخی اصولگرایان باید مواظب باشند که با موضعگیری ها و اظهار نظرهایی که انجام می دهند در پازل دشمن بازی نکنند.
 
وی در خصوص انتقادهای جبهه پایداری به سازوکار کمیته وحدت اصولگرایان، گفت: معتقدیم که روند مطلوب این بود که افراد حقیقی نماینده ای در جبهه متحد نداشته باشند و تنها جریانهای سیاسی در این روند حضور داشته باشند.
 
اسماعیلی با اشاره به برخی نقدها نسبت به جبهه پایداری گفت: ما به هیچ وجه زیاده خواه و فرصت طلب نیستیم و خود را اصولگرا تر از دیگران نمی دانیم و افراط بیش از حد نداریم، آمادگی داریم با  افرادی که حداقل اشتراکات را در اصول با ما داشته باشند همکاری کنیم.
 
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جبهه پایداری به هیچ وجه به دنبال سهم خواهی نیست.
:
:
:
آخرین اخبار