تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۷۳۸۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری جلسات نقد روان شناسی فیلم در مرکز مشاوره اهواز
کارگاه نقد فیلم، برنامه جدیدی است و تاکنون در شهر اهواز برنامه این چنین در موسسات خصوصی برگزار نشده و به محیط های دانشگاهی محدود بود
خوزنیوز: جلسات نقد فیلم با موضوعات روان شناسی در مرکز مشاوره ندای زندگی اهواز برگزار می شود.

به گزارش خوزنیوز، در این جلسات که با حضور اساتید دانشگاهی روان شناسی برگزار خواهدشد، شرکت برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

سحر کریم پور، کارشناس ارشد روان شناسی بالینی که مسئولیت برگزاری کارگاه را برعهده دارد به خوزنیوز گفت: این گارگاه با هدف ارتقاء فرهنگ عمومی مردم و جلب توجه آنان به موضوعات روان شناسی مثبت برگزار می شود.

وی افزود: کارگاه نقد فیلم برنامه جدیدی است و تاکنون در شهر اهواز برنامه این چنین در موسسات خصوصی برگزار نشده و به محیط های دانشگاهی محدود بود.

این روان شناس یادآور شد: در این کارگاه که به احتمال زیاد در پایان آبان ماه آغاز می شود، پس از پخش فیلم دیدگاه های هردوطرف روان شناسان و عموم مردم شنیده شده و درباره فیلم بحث و بررسی خواهد شد.

کریم پور عنوان کرد: گاهی از اختلالات روانی که در فیلم ها نمایش داده می شود، برداشت های دیگری می شود و ازسوی دیگر ممکن است در فیلم ها اشتباهات حرفه ای وجود داشته باشد که با نقد و بررسی، بیشتر می توانیم به مفاهیم روان شناسی نزدیک شویم.

آدرس موسسه مشاوره ندای زندگی واقع در امانیه، خیابان لقمان، نبش خیابان شهید منصفی، پلاک 19 است.
:
:
:
آخرین اخبار