تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۷۳۸۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر خوزستان:
مركز علمي هلال احمر اهواز دانشجو مي‌پذيرد
معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر خوزستان از راه‌اندازي مركز علمي كاربردي جمعيت هلال احمر و پذيرش دانشجو در مهر ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس، صادق سلامات در نشست هماهنگي هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي، با بيان اينكه مركز علمي كاربردي جمعيت هلال احمر استان از مهر ماه امسال راه‌اندازي مي‌شود، گفت: اين مركز در دو رشته امداد و سوانح و اطفاي حريق دانشجو مي‌پذيرد.
وي همچنين هدف از برگزاري مراسم در هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي را حفظ آمادگي عوامل امدادي و تعامل و انسجام دستگاه‌ها و شاخص اصلي آن را آموزش همگاني، ارتقاي سطح آگاهي مردم و تحقق شعار «جامعه آماده» عنوان كرد.
نماينده كار گروه تخصصي امداد و نجات و آموزش همگاني مديريت بحران خوزستا) با ارائه گزارشي از برنامه‌هاي تدارك ديده شده براي هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي اظهار داشت: سمينار علمي كاهش اثرات بلاياي طبيعي و چند مانور با همكاري چندين شهرستان در اين هفته برگزار مي‌شود.
وي افزود: مانور زلزله در مسجدسليمان، مانور جستجو و نجات در كوهستان در ايذه، مانور تخليه جمعيت و اسكان اضطراري در بهبهان، مانور سيلاب در خرمشهر، مانور امداد جاده‌اي در انديمشك، مانور امداد و نجات در ارتفاع و تخليه و رهاسازي از ساختمان‌هاي بلند در اهواز و مانور سراسري با حضور تمام اعضا نيز از برنامه‌هاي هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي خواهد بود.
سلامات هزينه برگزاري مانور در سال گذشته را 64 ميليون تومان عنوان و تصريح كرد: اين اعتبار تا كنون تامين نشده است.
وي تاكيد كرد: امسال نيز براي برگزاري مانور 110 ميليون تومان پيش‌بيني شده كه در صورت تامين اعتبار تمام برنامه‌ها اجرايي مي‌شود.
سلامات همچنين از تهيه نرم‌افزار جامع و بانك اطلاعاتي با عنوان دستيار مدير امداد خبر داد و گفت: اين نرم‌افزار شامل حوادث 30 سال اخير، مناطق آسيب‌پذير و امن، پايانه‌ها، مراكز آموزشي، تفريحي، بيمارستان‌ها، انبار‌ها و... است.
به گفته وي، در اين سامانه محرمانه تمام اطلاعات جمعيتي، محل تمركز جمعيت و امكانات آن همچنين راه‌هاي دسترسي مشخص شده‌اند كه در مواقع بروز بحران مي‌توان از آن‌ها براي مديريت استفاده كرد.
20 مهر ماه (12 اكتبر) روز جهاني كاهش اثرات بلاياي طبيعي نامگذاري شده و از 18 تا 24 مهر ماه نيز در كشور هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي ناميده شده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
0
7
لطفا اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر خوزستان را اعلام نمایید.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
2
لطفا در مورد رشته ی امداد شهری بیشتر توضیح دهید مخصوصا کلاسهای عملی در کجا و چه زمانی برگزار میشود وکتابهای مربوط به این رشته را معرفی کنید
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
1
5
خوهشا در مورد شرایط دانشگاه توضیح دهید بازار کار داره؟کتاباش چییه؟خوابگاه داره؟اصلا به درد میخوره؟
سارا
|
United States of America
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
0
3
لطفا اطلاعات بیشتری بدید . چه رشته هایی داره ؟ تعداد واحد ها؟ ممنون
عارف حمید
|
Germany
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
0
0
سلام. من دانشجوی علمی کاربردی کارگران خوزستان هستم. ترم تابستان 92درس ریاضی عمومی مهمان(بدون آوردن نامه.برگه درخواستی و یا پر کردن فرم)در این دانشگاه گرفتم. مبلغ 19500 تومان بانک ملت هم واریز کردم. روز بعدش بنا به مشکلاتی که داشتم انصراف دادم که اقای لرکی رسید پرداختی و شماره تماس بنده را گرفت و قرار شد که برای استرداد پول با من تماس بگیرد و تا الان که 92/8/11 هستش تماس نگرفتند. خواهشمندم پیگیری کنید.
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
0
0
سلام لطفا زمان ثبتنام در دانشگاه هلال احمر رو برای ترم مهر 93 اعلام کنید ممنون
حبیبی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
0
0
لطفا درمورد پذیرفته شدگان رشته مدیریت بحران اطلاع رسانی شود متشکرم
:
:
:
آخرین اخبار