تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۷۳۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدير رسانه‌اي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان:
درب ورزشگاه ساعت 20 امشب باز مي‌شود
مدير رسانه‌اي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با انجام هماهنگي‌هاي لازم، درب ورزشگاه تختي براي برگزاري مسابقه دو تيم صنعت نفت و مس از ساعت 20 امشب باز مي‌شود.

به گزارش فارس، عليرضا خليلي‌نيا در كنفرانس مطبوعاتي پيش از مسابقه دو تيم نفت آبادان و مس كرمان اظهار داشت: دو جلسه صبح امروز با رئيس هيئت فوتبال و مسئولان نيروي انتظامي و يگان ويژه برگزار كرده تا تسهيلات لازم براي ورود تماشاگران به ورزشگاه تختي براي تماشاي مسابقه دو تيم صنعت نفت و مس در نظر گرفته شود.
وي با اشاره به مشكلات به وجود آمده در مسابقه تيم فوتبال صنعت نفت در مقابل فجرسپاسي شيراز افزود: با توجه به اين موضوع كه در ديدار خانگي قبلي درب‌هاي ورزشگاه نيم‌ساعت پيش از شروع مسابقه باز شده بود با مشكلاتي مواجه شديم.
مدير رسانه‌اي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان از بازي امشب اين تيم مقابل مس كرمان گفت و اضافه كرد: اميدوارهستيم كه بركت روز عزيز تولد امام حسن مجتبي(ع) تيم صنعت نفت، امشب هواداران خود را شادمان كند.
وي در ادامه از پي‌گيري مسئولان باشگاه در خصوص حضور خبرنگاران مرد در روزهاي مسابقه تيم فوتسال بانوان صنعت نفت در ليگ برتر كشور گفت و خاطرنشان كرد: شاهد حضور تماشاگران و خبرنگاران مرد در برخي از سالن‌هاي برگزاري مسابقات فوتسال بانوان بوديم به همين علت از تربيت بدني استان اجازه حضور آقايان در روز مسابقه تيم فوتسال بانوان صنعت نفت را استعلام كرده كه با پاسخ منفي اين اداره مواجه شديم.
وي اضافه كرد: با توجه به اين موضوع كه در برخي از شهرها اين اتفاق شكل گرفته و تماشاگران و خانواده‌هاي بازيكنان تيم‌هاي فوتسال بانوان در سالن حاضر مي‌شوند در حال تنظيم شكواييه‌اي براي پي‌گيري اين موضوع هستيم.
:
:
:
آخرین اخبار