تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۷۳۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان:
صنعت نفت وارد بحران نشده است
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تيم فوتبال صنعت نفت وارد بحران نشده و نتايج خوبي را تا هفته سوم ليگ برتر كسب كرده است.

به گزارش فارسT غلامحسين پيرواني امروز در كنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار مقابل مس كرمان اظهار داشت: توقع نداشته باشيد كه تيم ما در اصفهان در مقابل قهرمان فصل گذشته ليگ برتر تيم پيروز ميدان باشد.
وي در خصوص بازي‌هاي برگزار شده تيم فوتبال صنعت نفت در سه هفته سپري شده از ليگ برتر افزود: ما در مقابل داماشي تك امتياز مسابقه را كسب كرديم كه ميلياردها تومان براي حضور در رقابت‌ها هزينه كرده است.
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه كرد: عقيده دارم كه تيم ما وارد بحران نشده و در هفته‌هاي گذشته ليگ برتر فوتبال كشور نتايج قابل قبولي را كسب كرده است.
وي با اشاره به اشتباهات فردي بازيكنان تيم فوتبال صنعت نفت در شب مسابقه با سپاهان اصفهان خاطرنشان كرد: خواستيم در جناح چپ بازيكن بگيريم ولي شرايط مهيا نشد. به هر حال عباس مرداسي از بازيكنان بزرگ فوتبال ايران به شمار رفته كه بعد از اشتباهي كه در شب مسابقه با سپاهان داشت، خواب راحت نرفته است.
پيرواني از ديدار امشب تيم‌هاي صنعت نفت آبادان و مس كرمان گفت و تصريح كرد: از نظر روحي در شرايط خوبي قرار داشته و اميدوار هستيم كه با همدلي و بسيج بازيكنان، حريف را شكست دهيم.
وي در همين خصوص اضافه كرد: در ديدار خانگي مقابل فجرسپاسي شيراز شب خوبي را پشت سر نگذاشتيم ولي از امشب روند نتيجه‌گيري در مسابقات خانگي را نيز شروع مي‌كنيم.
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت در پايان با انتقاد از مسابقات فشرده ليگ برتر، افزود: با برگزاري مسابقات به اين شكل و فشردگي رقابت‌ها در ليگي كه تنها پول حرفه‌اي در آن وجود دارد، به مشكل برمي‌خوريم.
:
:
:
آخرین اخبار