تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۷۴۰۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
نبوداعتبارات‌مهمترین مشکل ورزش‌هندیجان است
فرماندار هندیجان، نبود اسپانسر مالی، نبود بخش خصوصی و کمبود اعتبارات ورزشی را از مشکلات جامعه ورزشی برشمرد.

احمد جعفری‌نسب پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و ایجاد همکاری و تعامل بیشتر همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌توان توسعه ورزش هندیجان را رقم زد و در این زمینه موفق‌تر عمل کرد.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم ورزش هندیجان پیشرفتی داشته باشد باید متولیان و ارگان‌ها نگاه ویژه‌ای به این امر داشته باشند و اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار هندیجان نبود اسپانسر مالی، نبود بخش خصوصی و کمبود اعتبارات ورزشی را از مشکلات جامعه ورزشی برشمرد و ادامه داد: اگر همه ارگان‌های اجرایی در این زمینه وارد کار شوند مطمئنا مشکلات ورزش شهرستان نیز حل خواهد شد.

جعفری‌نسب با ابراز رضایت از عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان خاطر نشان کرد: با وجود ناملایمات و کمبودهای مالی، این اداره کار را به خوبی انجام می‌دهد.

وی گفت: ورزش شهرستان هندیجان با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده و برای تحقق این امر باید دستگاه‌های متولی نیز از ورزشکاران حمایت کنند.

عالی‌ترین نماینده دولت در هندیجان اضافه کرد: در ورزش نباید به دنبال حذف یکدیگر باشیم بلکه باید با وحدت، همدلی و همراهی بتوان گام‌های مثبت و بزرگی در راستای پیشرفت همه رشته‌های ورزشی برداشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار