تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۷۴۰۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکوندی: شکست سپاهان از نظر روانی کمک زیادی به ما می‌کند
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر بتوانیم نتیجه خوبی مقابل سپاهان به دست آوریم فکر می کنم این موضوع از نظر روانی می تواند خیلی به ما کمک کند.

بهروز مکوندی اظهار کرد: ما با سپاهانی بازی داریم که یکی از تیم های صدرنشین ليگ است و تیمی است که سابقه بسیار درخشانی در ليگ حرفه ای ما دارد. این تیم بسیار قدرتمند است و برنامه ریزی آن به صورتی است که بتوانند در مسابقات آسيایی نتایج خیلی خوبی کسب کنند.

وی بیان کرد: با توجه به چند بازی گذشته مان که نسبتا بد هم نبوده است، امیدوار هستیم که این روند رو به رشد را که بد نیست، بتوانیم ادامه دهیم و نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسليمان خاطر نشان کرد: به هر حال تیم سپاهان کادر خوبی دارد و آقای فرکی سال گذشته با تیم فولاد قهرمان لیگ شده و امسال هم آمدنش به تیم سپاهان به این دلیل بود که بتواند با این تیم در واقع در مسابقات آسیایی هم نتایج خوبی را کسب کند. ما هم امیدواریم با توجه به روندی که داشته ایم بتوانیم نتیجه خوبی را از این بازی کسب کنیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم نتیجه خوبی مقابل تیم بسیار خوب سپاهان به دست آوریم فکر می کنم این موضوع از نظر روانی هم خیلی می تواند به ما کمک کند. البته تیم ما مشکلات بسیاری هم دارد و چند بازیکن مصدوم داریم که به این بازی نمی رسند و ما با کمبود نیرو مواجه هستیم.

مکوندی خاطرنشان کرد: به هر حال با آن چه در اختیار داریم سعی می کنیم در این شرایط سخت بسازیم و آن را بگذرانیم تا در نیم فصل با تقویت تیم، وضعیت بهتری پیدا کنیم. البته امیدواریم در همین شرایط سخت بتوانیم امتیازهایی را جمع کنیم تا خیلی از رقبای‌مان عقب نمانیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که تیم تان پس از گذشت 13 هفته از مسابقات توانست یک پله صعود داشته باشد، چقدر به حفظ این روند امیدوار هستید؟ گفت: اگر بتوانیم از بازی با سپاهان امتیاز بگیریم و با توجه به این که بازی پایانی مان در نیم فصل اول مقابل ملوان در مسجدسلیمان است، این موضوع از نظر روانی روی تیم مان تاثیر مثبت می گذارد. امیدوارم بتوانیم جایگاه تیم را کمی بهتر کنیم. البته این موضوع حاشیه امنیت نیست. تیم ما به هفت پیروزی نیاز دارد و اگر بتوانیم به مرز 30 امتیاز نزدیک شویم، ماندمان در لیگ می تواند محقق شود.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در ادامه درباره احتمال پخش مستقیم مسابقات از هفته چهاردهم، عنوان کرد: مهمترین درآمد باشگاه های ما حق پخش تلویزیونی است و صدا و سیما می تواند اسپانسر خیلی خوبی برای باشگاه ها باشد. به هر حال یک عده از نظر اقتصادی و مسافتی توانایی آمدن به ورزشگاه ها را ندارند و پخش مسابقات کمکی به آن ها است. همچنین پخش مسابقات روی فوتبال بازیکنان هم تاثیر می گذارد و فکر می کنم پخش شدن مسابقات به لیگ مان هم بسیار کمک می کند. امیدوارم در سال های آینده از قبل از مسابقات یک فکر خوب و منطقی شود که هم باشگاه ضرر نکند و هم مردم بتوانند به نحو صحیحی از مسابقات استفاده کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار