تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۷۴۰۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرین وضعیت پروژه مجموعه ورزشی ملاثانی
معاون عمرانی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان آخرین وضعیت پروژه تکمیل مجموعه ورزشی ملاثانی باوی را تشریح کرد.

امین دارابی اظهار کرد: تکمیل این مجموعه ورزشی از سال 89 آغاز شد ولی به علت عدم اعتبار و عدم توانایی مالی پیمانکار در سال 92 خاتمه یافت.

وی بیان کرد: از تابستان سال 93 نیز قرارداد دوم این پروژه در راستای تکمیل جایگاه تماشاگران آغاز شد و رو به اتمام است. محل تامین اعتبار این پروژه از طریق اعتبارات استانی و کمک های وزارت نفت بوده است.

معاون عمرانی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: از ابتدای مراحل تکمیل تاکنون 450 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است. پیشرفت فیزیکی این پروژه در زمینه جایگاه تماشاگران نزدیک به 85 درصد است و در صورت تکمیل این جایگاه، پروژه در کل 25 درصد پیشرفت فیزیکی خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: نزدیک به یک میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل این پروژه نیاز است. تکمیل این پروژه شامل ایجاد پیست دو و میدانی، دکل های روشنایی، فنس‌های دور زمین و ساختمان‌های هیات‌های ورزشی است.

دارابی با بیان این که این پروژه اکنون فعال است، گفت: در سال 93 از اعتبارات ماده 180، مبلغ 500 میلیون تومان برای این پروژه، اعتبار پیش‌بینی شد که صرف انجام عملیات اجرایی پیست دو و میدانی، برج های روشنایی، فنس دور زمین و احداث ساختمان هیات‌های ورزشی خواهد شد و پیش بینی می شود در صورت تامین اعتبار به موقع، این پروژه در سال 94 به بهره‌برداری برسد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار