تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۴۱۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز خبرداد:
اصلاح میدان شهید بندر در صف انتظار پشت سر پل سوم
تعریض ضلع شمالی پل شهید دقایقی به اتمام رسیده و تا چهار روز دیگر عملیات آسفالت آن نیز به پایان می رسد / شهردار اهواز ضمن تشکر از حوصله شهروندان در مدت اجرای پروژه تعریض پل سوم گفت: قطعا با بهره برداری از تعریض پل سوم، بزرگترین گره ترافیکی شهر اهواز برطرف شده و شهروندان نتیجه کار را می بینند
خوزنیوز: شهردار اهواز در مراسم بازدید از آسفالت پروژه تعریض پل سوم گفت: پس از اتمام پل سوم، به سراغ اصلاح گره ترافیکی میدان شهید بندر می رویم

سیدخلف موسوی که صبح امروز به همراه مسئولان شهری از آسفالت پروژه تعریض پل سوم بازدید داشت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تعریض ضلع شمالی پل شهید دقایقی به اتمام رسیده و تا چهار روز دیگر عملیات آسفالت آن نیز به پایان می رسد.

وی افزود: تاکنون 85 درصد پروژه با اعتبار 30 میلیارد تومان پیش رفته است و تا پایان دهه فجر به بهرده برداری خواهد رسید.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: عرض آسفالت شده پل حدود 9 متر و 30 سانتی متر است و در مجموع 15 متر از پل برای تردد آماده خواهد شد.

موسوی یادآور شد: نوع مواد به کاررفته در آسفالت این پل پلیمری است که بسیار مقاوم و تا 75 درجه گرما را تحمل می کند.

شهردار اهواز ضمن تشکر از حوصله شهروندان در مدت اجرای پروژه تعریض پل سوم گفت: قطعا با بهره برداری از تعریض پل سوم، بزرگترین گره ترافیکی شهر اهواز برطرف شده و شهروندان نتیجه کار را می بینند.

وی عنوان کرد: پس از اتمام این پروژه، به سراغ گره های ترافیکی دیگر اهواز خواهیم رفت و حدودا تا یک ماه و نیم دیگر عملیات اصلاحی نقاط غیرهمسطح میدان چهارشیر یا شهید بندر که هم اکنون مطالعات آن به پایان رسیده، آغاز خواهد شد.

موسوی در رابطه با لزوم تعمیر دیگر پل های شهر اهواز افزود: اگر این پل ها نیاز به تعمیر داشته باشند تعمیرات را انجام می دهیم اما هم اکنون برنامه زیباسازی پل ها را در دست کار داریم.

شهردار اهواز هم چنین گفت: زیرگذر خلیج فارس تا 2ماه آینده افتتاح می شود و عملیات احداث روگذر جوادالائمه نیز مطابق برنامه درحال پیشروی است.

وی افزود: هم چنین به منظور رفع دیگر گره ترافیکی شهر، برای تکمیل اعتبار پل ولایت، با سپاه به توافق رسیدیم.

موسوی ادامه داد: برای احداث پل نهم نیز هفت میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است که طبق قول وزارت راه و شهرسازی، قرار است تا پایان خرداد سال آینده یک باند آن تکمیل شود.



غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
0
9
جناب شهردار پس کشتارگاه صنعتی که یک سال از اتمام ساخت آن گذشته کی افتتاح خواهد شد کشتارگاه فعلی در شان مردم اهواز نیست.
:
:
:
آخرین اخبار