تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۷۴۱۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکوندی:
کمبود بازیکن از مهم‌ترین مشکلات نفت است
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان، کمبود بازیکن را از مهم‌ترین مشکلات تیمش دانست.

بهروز مکوندی پس از شکست تیمش از سپاهان اصفهان در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: اول از همه جا دارد که به مربی تیم سپاهان و مدیریت این باشگاه تبریک بگویم، چرا که شرایط این تیم خیلی خوب است و از کیفیت لازم برخوردار هستند.

وی ادامه داد: تیم ما در برابر سپاهان که تیم بزرگی است بازی خوبی را انجام داد و با وجود این که 20 دقیقه‌ 10 نفره بازی کرد، تنها یک گل خورد. البته این توجیه نمی‌شود که ما بتوانیم هر بازی را ببازیم و امتیاز از دست بدهیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: تیم ما نیاز به بازیکن دارد و به دلیل این که کمبود بازیکن داریم در هر بازی مجبوریم که سیستم‌ تیم را تغییر دهیم. کمبود بازیکن یکی از مهم‌ترین مشکلات تیم ما است و این باعث می‌شود که قدرت هجومی ما کم شود و شرایط مان تغییر کند.

وی تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که امتیازات بازی‌ها را جمع و جایگاه مناسبی در جدول پیدا کنیم که در لیگ ماندگار شویم.

مکوندی گفت: تدابیر آینده ما بر این اساس است که بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های بومی، تیم را راهی لیگ برتر کنیم و در آن ماندگار شویم. کلیه بازیکنان ما بومی هستند و بر این اساس سعی می‌کنیم این ظرفیت را حفظ کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار