تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۷۴۲۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناسایی پنج نوع کلاهبرداری جدید در فیس‌بوک
پلیس فتای استان خوزستان با تاکید بر اینکه فیس بوک می تواند برای پاره ای از منافع شخصی مورد استفاده قرار گیرد از شناسایی پنج روش کلاهبرداری جدید در فضای فیس بوک توسط پلیس فتا خبرداد.

ستوان دوم مجید اسماعیل زاده دراین باره اظهار داشت: یک مرور ساده بر روی نقاط پر تمرکز و یا اعتماد کردن به توصیه های یک دوست می تواند حساب یک فرد را تخلیه اطلاعاتی کند و این شامل هر وب سایتی که اطلاعات ورود فیس بوک را به اشتراک می گذارد هم می شود .

وی گفت: از جمله راه هایی که برای کلاهبرداری در این فضا به تازگی راه اندازی شده است استفاده از سایت ها و پیام هایی چون ،کمک ! من در نیجریه گیر افتادم و یا پیامی با عنوان به این گروه ملحق شوید اتفاقات جالبی رخ خواهد داد ! ،ارتباط فیسبوکی ،Reel Phishing بزرگ و سایت های خرابکار و بدافزار است.

ستوان دوم اسماعیل زاده بیان داشت: چیزهایی شبیه به این سایت ها facebook.something.com یا randomurl.net/facebook ، سایت های کلاهبرداری هستند .

وی بیان داشت: اگر متوجه شدید که حساب کاربری یکی از دوستانتان دچار مشکل شده و احتمال می دهید درز اطلاعاتی پیدا کرده باشد، بهتر است تلفن را بردارید و به سادگی آنها را در جریان بگذارید .
مرجع / ایرنا
برچسب ها: کلاهبرداری ، فیس بوک
:
:
:
آخرین اخبار