تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۷۴۲۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر خبر داد:
تامین کامل نهاده‌های کشاورزی در شوشتر
رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر از تامین کامل نهاده‌های کشاورزی در سال جاری خبر داد و گفت: برای تامین کود کشاورزان در شوشتر مشکلی وجود ندارد.

منوچهر رحیمی امروز اظهار کرد: در سال جاری برای تامین نهاده‌های کشاورزی هیچ مشکلی وجود ندارد و در این زمینه انبارهای موجود در سطح شهرستان مملو از کود است.

وی با اشاره به اینکه تلاش زیادی برای رفع نیاز کشاورزان انجام ‌شده است، افزود: تامین کود و سم برای کشاورزان در سال‌های گذشته یکی از دغدغه‌های اساسی به شمار می‌آمد که در سال جاری این مشکل برطرف شده و به هر میزانی که کشاورزان تقاضا داشته باشند امکان تامین کود وجود دارد.

رحیمی با اشاره به اینکه مشکلات حمل‌ونقل کشاورزان نیز برطرف شده است، گفت: تلاش شده تا کشاورزان برای تامین کود به نزدیک‌ترین انبار به زمین زراعی ارجاع شوند و مشکل حمل‌ونقل نهاده‌ها به زمین کشاورزی برطرف شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر با اشاره به اینکه برداشت ذرت در شهرستان شوشتر در روزهای آینده آغاز می‌شود، اضافه کرد: برداشت ذرت در شهرستان شوشتر در روزهای آینده آغاز خواهد شد و به این دلیل مقدمات لازم برای تامین سوخت شرکت‌های ذرت خشک‌کنی در شهرستان فراهم‌ شده است.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان شوشتر در تامین ذرت در استان خوزستان دارای رکورد است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در سال جاری بخش بیشتری از ذرت شهرستان شوشتر خرید تضمینی شود.

رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: شهرستان شوشتر به دلیل شرایط آب و هوایی و خاک مناسب از توانمندی زیادی برای کاشت و تولید ذرت در کشور بهره‌مند‌ است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار