تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۷۴۳۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارلوس مانوئل:
نفت آبادان در نيمه اول خوب نبود
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم نفت در بازي برابر فولاد يزد در نيمه اول به هيچ وجه خوب بازي نكرد.

کارلوس مانوئل عصر امروز پس از پيروزي تيمش در برابر فولاد يزد در نشست خبري پايان بازي اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و در مقابل تیمی بازی کردیم که سازمان یافته بود. تیم فولاد یزد حتی یک موقعیت گلزنی نیز به دست آورد.

وی ادامه داد: از نیمه اول بازی راضی نبودم زیرا کند بودیم و در بین دو نیمه با صحبت هایی که کردم بهتر شدیم و در کل بازی خوبی را ارائه دادیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: من علاقمند هستم که تیم نفت خوب بازی کند و نتیجه قابل قبولی را کسب کند. من از جمله مربی هایی نیستم که ظرف دو ماه نتیجه بگیرم.

مانوئل تاکید کرد: شش بازیکن ما خوب است و ممکن است سال آینده نسبت به امسال بهتر شوند. با توجه به اینکه تیم ما جوان است در هر بازی اشتباهاتی را داریم ولی در مجموع عملکرد قابل قبولی را داریم.

وی ابراز داشت: وقتی گل می خوریم و یا دریافت می کنیم من خود را مقصر می دانم و بازیکن تیم نفت مقصر نیست.

رحیم مهدی زهیوی در دقیقه 50 و حامد طه زاده در دقیقه 82 برای نفتی ها گلزنی کردند.

از سري رقابت هاي هفته پنجم ليگ دسته اول فوتبال كشور، تيمهاي صنعت نفت آبادان و فولاد يزد عصر امروز در آبادان به مصاف هم رفتند كه در نهايت ايم بازي را طلايي پوشان با دو گل به سود خود پايان دادند.

گل اول تیم صنعت نفت آبادان را رحیم مهدی زهیوی با ضربه  سر در دقیقه ۵۰ روی ارسال زیبای محمد پور محمد وارد دروازه تیم یزدی کرد. گل دوم تیم صنعت نفت را حامد طه‌زاده در دقیقه ۸۱ از درون محوطه جریمه به ثمر رساند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار