تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۷۴۴۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه آبادان خبر داد:
انجام مراسم کلنگ‌زنی پروژه جزیره شادمانی با حضور استاندار خوزستان
فرماندار ویژه آبادان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته پنجشنبه هفته جاری، با حضور مقتدایی استاندار خوزستان، مراسم کلنگ‌زنی پروژه ساخت جزیره شادمانی شهرستان انجام می‌شود.

عزیزالله شهبازی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی آئین کلنگ‌زنی این پروژه جزیره شادمانی در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان اظهار کرد: در زمان حاضر، کار تجهیز کارگاه و هماهنگی‌های بین‌بخشی در میان دستگاه‌های اجرایی به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: بر اساس بازدیدهای انجام شده، اقدامات اولیه‌ای همچون احداث رینگ خاکی اطراف جزیره و تسطیح آن در حال انجام است.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه تا پایان امسال رینگ دوچرخه‌سواری و شمع کوبی تحکیم بستر نیز انجام می‌شود، تصریح کرد: در سال جاری مبلغ 130 میلیون تومان برای انجام این کار اختصاص داده شده است.

معاون استاندار خوزستان با اشاره به برنامه‌های راهبردی شهرستان یادآور شد: بازارچه مرزی اروندکنار، تسطیح و ساحل‌سازی رودخانه اروند و آغاز به‌کار ساخت جزیره شادمانی از جمله برنامه‌های راهبردی  طراحی شده در آبادان است.

شهبازی گفت: این اقدامات می‌تواند کمک شایانی به سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری کند.

وی در پایان با اشاره به تاکید استاندار خوزستان و نقشه راهی که برای ایجاد شغل، مکنت و نشاط اجتماعی به لحاظ بهره‌مندی مردم ولایتمدار و مرزدار آبادانی ترسیم کرده است، گفت: عزم خود را برای دستیابی به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی جزم کرده‌ایم.

بر اساس گفته معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، آئین کلنگ‌زنی طرح جزیره شادمانی پنجشنبه هفته جاری و با حضور استاندار خوزستان انجام می‌گیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار