تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۷۴۴۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان خبر داد:
استقرار تمام ارگان‌های مسئول در بندر شادگان
فرماندار شادگان از استقرار تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های مسئول در بندر تجاری این شهرستان خبر داد.

بهروز فرج‌اللهی پیش از ظهر امروز در جلسه تمهیدات لازم در راستای پیشرفت عملیاتی شدن بندر شادگان که با حضور جمعی از مسئولان اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد، از مستقر شدن تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های مسئول ازجمله شعبه بانک ملی، نماینده شبکه بهداشت و درمان، گذرنامه، پست قرنطینه و ... در بندر خبر داد.

وی در این جلسه همچنین اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده با شهرستان هندیجان، تعدادی از شناورهای سبک تجاری از آن شهرستان به بندر شادگان انتقال داده می‌شوند.

فرماندار شادگان در ادامه با اشاره به آغاز به‌کار بندر تجاری در شهرستان بیان کرد: این بندر می‌تواند معیشت مردم و اقتصاد شهرستان ایفاد کند.

فرج‌اللهی همچنین مرزبانی  گمرک بندر در راستای مرتفع کردن نیازها و کمک‌های لازم را خواستار شد و از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خواست تا مشکل تأمین سوخت شناورها را حل کند.

در این جلسه مدیرکل بنادر استان و مدیرکل گمرک بندرامام خمینی، نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون اجرای دقیق ضوابط و قوانین و چگونگی فعال شدن بندر مذکور بیان کردند.

جلسه تمهیدات لازم جهت عملیاتی شدن بندر تجاری شادگان با حضور بهروز فرج‌اللهی فرماندار شادگان، عبداللهی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، دهقان مدیر گمرک بندرامام خمینی، میرالی معاون فرماندهی مرزبانی منطقه ماهشهر، جانشین مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آبادان و دیگر مسئولان دستگاه‌های مرتبط در محل فرمانداری شدگان تشکیل شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار