تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۷۴۵۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد:
برگزاری کارگاه آموزشی تدوین دارونامه «فارماکوپه» بیمارستانی در اهواز
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر از برگزاری کارگاه آموزشی تدوین دارونامه «فارماکوپه» بیمارستانی در این شهرستان را داد.

بهزاد شریف مخمل‌زاده امروز اظهار کرد: کارگاه آموزشی تدوین دارونامه (فارماکوپه) بیمارستانی با حضور دکتر رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو، معاونان غذا و دارو، روسای بیمارستان‌ها، دبیران کمیته دارو و تجهیزات پزشکی و مسئولان فنی دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز، آبادان، شوشتر، دزفول، بهبهان و لرستان، 22 آبان‌ماه سال جاری در سالن شهدای دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از زیرساخت‌های اساسی برای اجرای صحیح طرح تحول نظام سلامت، تدوین دارونامه (فارماکوپه) بیمارستانی و تعهد به اجرای آن از مهمترین اهداف تشکیل این کارگاه است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: از این‌رو سازمان غذا و دارو پس از تشکیل کمیته راهبردی، تدوین دارونامه ( فارماکوپه) بیمارستانی و برگزاری جلسات فشرده اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی، برنامه آموزشی یکروزه تدوین این دارونامه را به منظور یکپارچه‌سازی محتوایی در تمام کشور طراحی و تدوین کرده است.

شریف مخمل‌زاده همچنین الزامات طرح تحول نظام سلامت در مدیریت دارو، تجهیزات پزشکی و تشکیل کمیته درمان و دارونامه (فارماکوپه) را از دیگر برنامه‌های این کارگاه برشمرد و در پایان گفت: این کارگاه برای نخستین‌بار با محوریت و میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار