تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۷۴۵۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون شهردار شوشتر:
معابر شوشتر به‌زودی آسفالت می‌شود
معاون شهردار شوشتر گفت: چهار خیابان از سری خیابان‌های بهارستان در منطقه فرهنگ‌شهر این شهر آسفالت می‌شود و در حال فراهم کردن مقدمات در این منطقه هستیم.

عباس اسکندری در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری شوشتر اظهار کرد: در روزهای آینده خیابان‌های دو، هفت، 13 و 16 بهارستان شوشتر آسفالت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مقدمات این مهم در روزهای گذشته فراهم ‌شده است، گفت: خیابان دو بهارستان عملیات زیرسازی را به پایان رسانده و در خیابان‌های هفت، 13 و 16 این عملیات با سرعت در حال انجام است.

معاون شهردار شوشتر درباره آسفالت این خیابان‌ها افزود: حداکثر تا هفته آینده این خیابان‌ها آسفالت خواهد شد و مردم از این معابر استفاده می‌کنند و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

اسکندری با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه به‌صورت مشارکتی تأمین می‌شود، خاطر نشان کرد: اعتبار این پروژه به‌صورت مشارکتی 40 درصد توسط شهروندان ساکن در آن منطقه و 60 درصد توسط شهرداری شوشتر تأمین می‌شود.

وی تاکید کرد: به‌زودی آسفالت این معابر که یکی از دغدغه‌های اساسی مردم در این منطقه به شمار می‌آید انجام خواهد شد، تا موجبات تردد بدون مشکل در این منطقه برای مردم فراهم شود.

وی گفت: شهرداری شوشتر از همه توان عمرانی و نیروی تخصصی خود برای اجرای هرچه سریع‌تر این پروژه استفاده می‌کند و در این زمینه تلاش‌ها به‌صورت تمام‌وقت در حال انجام است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار