تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۷۴۵۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسیدپاشی در مهدکودک‌ اهواز تکذیب شد
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان خوزستان خبر اسیدپاشی به مدیر یکی از مهد کودک های شهرستان اهواز در محل مهد کودک را تکذیب کرد.

محمد رضا عباسی دوشنبه بیان کرد: خبر اسید پاشی در مهد کودک نیلوفر آبی واقع در خیابان فرهنگ شهر اهواز صحت ندارد و اعلام خبر آن از رسانه های بیگانه یک جو سازی مغرضانه است.

وی گفت : در پی اختلاف والدین یکی از کودکان این مهد با مربیان آن در اوایل آبانماه و درگیری لفظی آنان موضوع بعنوان اسید پاشی مطرح می شود.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته مصاحبه ای به نقل از سارا حردانی مدیر این مهد کودک در ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران منتشر شده که مدیر این مهد با حضور در بهزیستی استان هرگونه مصاحبه ای را با این سایت خبری به صورت کتبی تکذیب کرده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان خوزستان گفت: در خبر انتشار یافته نقل شده که فرد مهاجم با هم دستی فردی که شوهر وی معرفی شده با قصد اسید پاشی وارد این مهد کودک شده ،در صورتی که در دست این فرد تنها یک بطری آب معدنی وجود داشته و فردی که مهاجم معرفی شده هرگز عنوان نکرده که قصد اسید پاشی دارد.

عباسی بیان کرد: در این خصوص مدیر این مهد به دلیل انتشار خبر کذب قصد شکایت از این پایگاه خبری را دارد.

خبرگزاری ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران در خبری اعلام کرد سوم آبان ماه یک زن با در دست داشتن ظرفی که مدعی بوده در آن اسید وجود دارد به مهد کودک نیلوفر آبی واقع در فرهنگ شهر اهواز حمله می کند که با وجود اینکه آدرس وی و همسرش که راننده وی بوده از سوی مدیران مهد شناسایی و اعلام شده مسوولان تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نداده اند.

در این خبر مصاحبه ای با سارا حردانی مدیر مهد انجام شده که وی در گفت وگو با خبرنگار هرانا مدعی شده زن مهاجم مدعی شده که قصد دارد مربیان و کودکان را با اسید بسوزاند و پس از آن مدیر مهد را در آشپزخانه مهد مورد ضرب و جرح قرار داده است.

وی همچنین با گله از دستگاه قضایی استان مدعی شده با گذشت 12 روز از حادثه هنوز مسوولان به شکایت وی رسیدگی نکرده اند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار